کد خبر: ۸۷۸۵۵۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶
تعداد بازدید: ۴۶۳
انتخابات هیات فوتبال تهران قرار است قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شود.

تاریخ برگزاری انتخابات هیات فوتبال تهران مشخص شدبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: انتخابات هیات فوتبال تهران قرار است قبل از برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال برگزار شود.

سرانجام پس از کش و قوس‌های فراوان در باره برگزاری انتخابات هیأت فوتبال تهران با موافقت اداره کل ورزش جوانان این استان و فدراسیون فوتبال قرار است انتخابات ریاست هیأت فوتبال پایتخت روز ۴ اسفند برگزار شود.

بر همین اساس ۱۵ نفری که در گذشته برای حضور در این انتخابات ثبت نام کرده بودند از سوی مراجع ذی صلاح مورد تأیید نهایی قرار گرفته و آنها می‌توانند برای رسیدن به صندلی ریاست هیات فوتبال در تاریخ ۴ اسفند با هم رقابت کنند. عباس تیموری دبیر هیأت فوتبال تهران این موضوع را تأیید کرد.

قرار بود انتخابات این هیأت در تاریخ ۱۴ شهریور ۹۸ برگزار شود اما با توجه به مخالفت رضا گل محمدی مدیرکل سابق اداره ورزش و جوانان استان تهران این موضوع به تعویق افتاد و اکنون با گذشت حدود یک سال و نیم از آن زمان سرانجام مسؤولان فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش برای برگزاری انتخابات به  جمع‌بندی نهایی رسیدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: