کد خبر: ۸۷۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
تعداد بازدید: ۱۵۳
حزب ندای ایرانی فراخوانی را به منظور تکمیل برنامه پیشنهادی حزب برای اداره کشور در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم منتشر کرد.

فراخوان حزب ندای ایرانیان برای تکمیل برنامه پیشنهادی حزب برای اداره کشور در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، متن این فراخوان به شرح زیر است: 

بسمه‌تعالی

جوانان فرهیخته ایران اسلامی

اعضا و هواداران حزب ندای ایرانیان

حزب ندای ایرانیان به یاری خدا و با تکیه بر توان و ایده‌های جوانان نخبه و خوش‌فکر ایران عزیز، تدوین برنامه اختصاصی خود برای اداره کشور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را آغاز نموده است.

کارگروه تدوین برنامه ستاد انتخاباتی حزب ندای ایرانیان با ترکیبی از جوانانِ متخصص و با مشاوره اساتید با تجربه در حال تدوین سیاست‌ها و برنامه‌های انتخاباتی این حزب در جهت تحقق « انتخابات برنامه محور » است.

 اکنون در نظر داریم از همکاری و دانش تمامی جوانان متخصص، خوش‌فکر، صاحب‌نظر و علاقه‌مند برای طی این مسیر و تکمیل برنامه ها استفاده کنیم.

 به همین منظور از علاقه‌مندان به همکاری در تدوین این برنامه در حوزه‌های تخصصی (اقتصاد، محیط‌زیست، فرهنگی و...)

دعوت می شود خلاصه رزومه علمی و تخصصی خود را به آدرس ذیل برای ستاد انتخابات حزب ارسال نمایند تا از توان علمی علاقمندان در تدوین برنامه‌ اختصاصی ندای ایرانیان استفاده شود.

ایمیل: dabirkhane.neda@gmail.com

تلگرام: https://t.me/Dabirkhane

ستاد انتخابات حزب ندای ایرانیان

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: