کد خبر: ۸۷۸۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
تعداد بازدید: ۱۷۰
شریعتی :
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اصلاح الگوی مصرف انرژی با حضور رئیس مرکز پژوهش ها بررسی شد.

اصلاح الگوی مصرف انرژی با حضور رئیس مرکز پژوهش‌ها بررسی شدبه گزراش خبرداغ به نقل از ایلنا،مالک شریعتی  درباره جلسه امروز کمیسیون انرژی گفت:اصلاح الگوی مصرف انرژی، اصلاح نظام یارانه‌ها، تدوین آیین‌نامه‌های اجرایی قوانینی که دولت آن‌ها را اجرا نکرده است، اصلاح ساختار حکم‌رانی انرژی و جلوگیری از تورم از موضوعات در دستور کار جلسه امروز کمیسیون انرژی بود و آقای زاکانی به اقدامات انجام شده توسط مرکز پژوهش‌ها در این زمینه‌ها و برنامه‌های پیش رو اشاره کرد.

سخنگوی کمیسیون انرژی افزود: همچنین نمایندگان موسسه مطالعات بین‌المللی انرژی نیز گزارشی از وضعیت انرژی کشور مبتنی بر ترازنامه هیدروکربوری سال ۹۷ ارائه داد.

وی بیان کرد: طبق این گزارش شاخص شدت انرژی وضعیت بسیار نامناسبی دارد و با توجه به اینکه سال آخر برنامه ششم هستیم این شاخص باید نسبت به آغاز برنامه پنجم به نسبت یک دوم برسد اما اکنون متاسفانه در این مسئله عقب بوده ولذا این موضوع نیازمند تدبیر جدی و پیگیری جزئیات آن در برنامه هفتم توسعه است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: