کد خبر: ۸۷۸۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۲۸
درآستانه جشن پیروزی انقلاب اسلامی نشست تخصصی نقش زنان در پیروزی انقلاب و نمایشگاه اسوه های صبر و مقاومت درکیش برگزارمی شود

برگزاری نشست تخصصی «نقش و جایگاه زنان در پیروزی انقلاب اسلامی» درکیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزادکیش ، نشست تخصصی نقش و جایگاه زنان در پیروزی انقلاب اسلامی با حضور شهدخت پور ابراهیم مدیر پروژه نقش زنان در انقلاب و دفاع مقدس و بانوان فعال در حوزه‌های مختلف، 20 بهمن ساعت 18 وسی دقیقه در سالن رازی مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار می‌شود.

تبیین نقش زنان در پیروزی انقلاب و حفظ و تداوم ارزش‌های انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری این نشست است.

اولین نمایشگاه زن و انقلاب اسلامی با عنوان اسوه های صبر و مقاومت نیزاز 20 بهمن در مرکز همایش‌های بین المللی کیش گشایش می یابد و تا 22 بهمن برپا خواهد بود. عموم علاقمندان می توانند رایگان از این نمایشگاه بازدیدکنند.

با توجه به اینکه زنان و دختران ایران اسلامی دوشادوش مردان در پیروزی انقلاب نقش تاثیرگذار و بسزایی داشتند و بعد از پیروزی انقلاب نیز در تمامی عرصه های اجتماعی، علمی، فرهنگی،هنری و اقتصادی حضوری گسترده و موثر دارند، نمایشگاه اسوه های صبر و مقاومت با نمایش 35 تابلو روایت نقش و حضور زنان در پیروزی انقلاب را به تصویر می کشد.

اين دو برنامه به همت اداره امورزنان سازمان منطقه آزاد كيش برگزار مي شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: