کد خبر: ۸۷۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۶
تعداد بازدید: ۳۰۲
مهدی ترابی که به تازگی با قرارداد جدیدی به پرسپولیس بازگشته می‌تواند با شماره پیراهن سابق خود در جمع سرخ‌پوشان حضور پیدا کند.

ترابی دوباره 9 می‌پوشد!به گزارش خبرداغ ، با توجه به این که این بازیکن پرسپولیس طبق قانون از نیم فصل دوم می‌تواند در ترکیب این تیم به میدان برود، در صورت ارائه درخواست از سوی پرسپولیسی‌ها به سازمان لیگ امکان ایجاد تغییر برای شماره پیراهن‌های تیم در نیم فصل وجود دارد.

 

این در حالی است که پیراهن شماره 9 در بدو ورود مهدی‌خانی به پرسپولیس به این بازیکن داده شده و در صورتی که این بازیکن جدید پرسپولیس با تغییر شماره‌اش موافقت کند و نامه رسمی از سوی پرسپولیسی‌ها به سازمان لیگ ارسال شود، این امکان برای ترابی به وجود می‌آید که بار دیگر با پیراهن شماره 9 قرمز در میادین حضور پیدا کند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: