کد خبر: ۸۷۷۹۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
تعداد بازدید: ۱۶۴
نیروی انتظامی اعلام کرد: در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، روز گذشته (شنبه) ۳۵ هزار و ۸۸۱ پیامک به رانندگان بی‌توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شد.

ارسال بیش از ۳۵ هزار پیامک به رانندگان خاطی طرح کرونابه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا : نیروی انتظامی اعلام کرد: در راستای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، روز گذشته (شنبه) ۳۵ هزار و ۸۸۱ پیامک به رانندگان بی‌توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شد.

در حوزه اعمال قانون و در چارچوب کنترل زنجیره کرونا در طرح محدودیت شبانه تعداد ۳۷ هزار و ۷۶۴ خودرو و در مناطق نارنجی ۴۳۶ خودرو جریمه و اعمال قانون شدند.

همچنین در ارتباط با اجرای این طرح ۱۹ هزار و ۴۶۸ نفر از رانندگان تذکر شفاهی و تعداد ۱۱ هزار و ۵۳۸ خودرو که پیشتر توقیف شده بودند، عودت داده شد.

بر اساس این گزارش در راستای اجرای این طرح سه هزار و ۸۲۱ نیرو در یک هزار و ۹۵۸ نقطه بکارگیری شده و تردد خودروها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۲ درصد کاهش داشته است.

در راستای اقدامات انتظامی مرتبط با صنوف، ‌ تعداد هفت هزار و ۱۰۷ مورد از اصناف بازدید شد که چهار هزار و ۸۰۹ مورد تذکر ۱۱۵ مورد پلمب شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: