کد خبر: ۸۷۷۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲
تعداد بازدید: ۱۸۵
پس از بازگشت به پرسپولیس؛
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از بازگشت به این تیم گفت: مطمئن هستم باز هم در کنار هم خاطرات بسیار خوبی را رقم خواهیم زد.

ترابی: مطمئنم افتخارات بسیار خوبی برای پرسپولیس رقم خواهیم زدبه گزارش خبرداغ ،مهدی ترابی پس از عقد قرارداد جدید خود و به دست آوردن مجدد افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس، در گفتگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: قبل از هر چیز ابتدا باید درگذشت مهرداد میناوند و علی انصاریان عزیز را به خانواده‌های آنها، اهالی فوتبال و هواداران تسلیت بگویم. همانطور که پیش از این به مسوولان باشگاه گفته و قول داده بودم، در ایران، پیراهن هیچ تیمی غیر از پرسپولیس را به تن نخواهم کرد.

وی ادامه داد: از اینکه به پرسپولیس بر می‌گردم، خوشحال هستم و افتخار می‌کنم که بار دیگر در خدمت پرسپولیس خواهم بود و مطمئن هستم باز هم در کنار هم خاطرات بسیار خوبی را رقم خواهیم زد.

بازیکن پرسپولیس اضافه کرد: آنچه اکنون اهمیت دارد، این است که پرسپولیس خیز خود برای بازگشت به صدر جدول را برداشته است و همه باید تمام تلاش خود را به کار بگیریم و کسب پنجمین قهرمانی پیاپی به عنوان یک اولویت محقق شود.

ترابی تصریح کرد: این قهرمانی را جدا از آنکه پرسپولیس شایسته آن است، به خاطر این دو عزیزی که از دست دادیم و برای اینکه هواداران بعد از این اندوه، خوشحال شوند، می‌خواهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: