کد خبر: ۸۷۷۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
تعداد بازدید: ۴۱۶
بهاء الدین خرمشاهی به دلیل ابتلا به بیماری کرونا هم اکنون در یکی از بیمارستان بستری هستند.

وضعیت بهاءالدین خرمشاهی پس از ابتلا کرونابه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا :عارف خرمشاهی، فرزند بهاء‌الدین خرمشاهی درباه وضعیت این نویسنده و حافظ‌پژوه که به کووید-۱۹ مبتلا شده و در بیمارستان بستری است، به ایسنا گفت: پدرم سه روزی هست که در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بیمارستان آتیه هستند. خدا را شکر دستگاه به ایشان وصل نیست و خودشان تنفس می‌کنند. داروها را دریافت کرده‌اند و ما منتظر هستیم  تأثیر داروها را در بدن‌شان ببینیم.

او در ادامه بیان کرد: خوشبختانه شرایط‌شان حاد نیست، هوشیار هستند و همان‌طور که گفتم  بدون دستگاه تنفس می‌کنند. در کل وضعیت‌شان رو به بهبود است.

بهاءالدین خرمشاهی، نویسنده، مترجم، طنزپرداز، فرهنگ‌نویس، حافظ‌پژوه، شاعر و همچنین یکی از قرآن‌پژوهان و مترجمان قرآن کریم به زبان فارسی است.

او تألیفاتی در حافظ‌شناسی و تفسیر شعرهای او دارد و پژوهش در شعر و زندگی حافظ شیرازی حوزه تخصصی کار پژوهشی اوست. خرمشاهی تاکنون چندین کتاب درباره حافظ نوشته که در آن میان کتاب «حافظ‌نامه» در زمینه شرح الفاظ، اعلام، مفهوم‌های کلیدی و بیت‌های دشوار حافظ بیش از همه شهرت دارد.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: