کد خبر: ۸۷۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۲۶۰
تیم ملی بوکس ایران در دیداری تدارکاتی، تیم ملی سوریه را شکست داد.

پیروزی تیم ملی بوکس مقابل سوریهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: تیم‌ ملی بوکس ایران در دیداری تدارکاتی، تیم ملی سوریه را شکست داد.

امروز (پنج‌شنبه) ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ تیم ملی بوکس ایران در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم ملی سوریه رفت که موفق شد با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی برسد. این مسابقه که در جریان اردوی مشترک دو تیم و با میزبانی سالن شهید همت برگزار شد.

امید احمدی صفا در وزن ۵۲ کیلوگرم، باقر فرجی در وزن ۶۳ کیلوگرم، مسلم مقصوری در وزن ۶۹ کیلوگرم، سید شاهین موسوی در وزن ۷۵ کیلوگرم، احسان روزبهانی در وزن ۹۱ کیلوگرم و پوریا امیری در وزن به اضافه ۹۱ کیلوگرم مقابل حریفان خود به روی رینگ رفتند که در مجموع ۵ بر یک به پیروزی رسیدند.

شاهین موسوی بوکسور المپیکی تیم ملی ایران تنها عضو تیم ایران بود که مقابل حریف خود شکست خورد، البتده در جریان این بازی با خطای بوکسور سوریه ابروی موسوی دچار شکستگی و خونریزی شد. دو بوکسور تیم سوریه هم در اوزان ۵۷ و ۸۱ کیلوگرم به دلیل آسیب دیدگی روی رینگ حاضر نشدند.

اردوی مشترک تیم ملی بوکس ایران با سوریه از شنبه هفته گذشته به میزبانی تهران آغاز شده و تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت. علیرضا استکی سرمربیگری تیم ملی ایران و احمد شیخ وتار هم سرمربیگری تیم سوریه را بر عهده دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: