کد خبر: ۸۷۷۷۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹
تعداد بازدید: ۲۹۶
مسئولان هتل آکادمی امروز از ورود اعضای باشگاه استقلال به محل اقامتشان به دلیل پرداخت نشدن بدهی‌ها جلوگیری کرده بودند، ولی این مشکل ساعاتی بعد حل شد.

مشکل مالی استقلال با هتل آکادمی حل شدبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه: مسئولان هتل آکادمی امروز از ورود اعضای باشگاه استقلال به محل اقامتشان به دلیل پرداخت نشدن بدهی ها جلوگیری کرده بودند ولی این مشکل ساعاتی بعد حل شد.

استقلالی ها امروز وقتی از تمرین خود در مجموعه ورزشی استقلال به کمپ تیم های ملی بازگشتند تا روز پیش از دیدار برابر نساجی مازندران را در اردو سپری کنند، با ممانعت مسئولان هتل مواجه شدند و آنها اعلام کردند تا زمانی که بدهی باشگاه پرداخت نشود اجازه حضور استقلالی ها را نمی‌دهند.

با این حال پس از تماس های محمود فکری، پرویز مظلومی و اعضای کادر فنی تیم استقلال در نهایت مشکل موقتا حل شد و ساعاتی بعد یکی از نزدیکان علی نامداری که از هواداران استقلال به شمار می رود و پیش تر نیز اخباری در مورد کمک های مالی او به باشگاه منتشر شده بود، در هتل آکادمی حاضر شد و بدهی باشگاه استقلال را پرداخت کرد تا این تیم بدون دغدغه روز قبل از بازی با نساجی مازندران را پشت سر بگذارد و احتمالا برای بازی های بعدی ای که در تهران برگزار خواهد شد نیز با چنین مشکلی مواجه نشود.

گفتنی است این اتفاق در روز تمرین رسانه ورزش در هتل آکادمی که عادل فردوسی پور نیز در آن حضور دارد، اتفاق افتاد و به همین دلیل برخی از اصحاب رسانه نیز شاهد این موضوع شدند.

 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: