کد خبر: ۸۷۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۲۸۲
طبق ابلاغ فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به فدراسیون فوتبال، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال به دنبال شکایت بودوروف بسته شده است.

پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال بسته شدبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: طبق ابلاغ فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به فدراسیون فوتبال، پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال به دنبال شکایت بودوروف بسته شده است.

 

به دنبال شکایت بودوروف، بازیکن بلغارستانی و سابق تیم فوتبال استقلال پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه بسته شد تا استقلالی‌ها وضعیت این پرونده را مشخص کنند.

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال را ابلاغ کرد و فدراسیون فوتبال نیز این اقدام را به این باشگاه اعلام کرده است.

گفتنی است که استقلالی‌ها در صورت پرداخت بدهی این بازیکن، مشکلی بابت نقل و انتقالات نخواهند داشت و پنجره آنها باز می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: