کد خبر: ۸۷۷۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱
تعداد بازدید: ۱۷۵
​سرپرست مجتمع قضایی شهید مفتح و کارشناسان حقوقی روابط عمومی دادگستری استان تهران ضمن برپایی غرفه پاسخگویی به سوالات به صورت حضوری، به مشکلات مراجعان حاضر در این مجتمع قضایی پاسخگویی و رسیدگی کردند.

برپایی غرفه پاسخگویی به مشکلات حقوقی مراجعان در مجتمع قضایی شهید مفتحبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی کارشناسان حقوقی روابط عمومی دادگستری استان تهران اقدام به برپایی غرفه دیدار مردمی کردند و ضمن پاسخگویی به سوالات حقوقی مراجعان با حضور سرپرست مجتمع قضایی شهید مفتح به مسائل و مشکلات آنها نیز رسیدگی شد.

محمد طاهر نجفی سرپرست مجتمع قضایی شهید مفتح در جمع مراجعان مردمی حضور یافت و جهت رفع مشکلات مطرح شده دستورات لازم را در چارچوب قوانین صادر نمود.

به نقل از رسانه و ارتباطات دادگستری کل استان تهران،وی با اشاره به اینکه در طول هفته در این مجتمع با مراجعان دیدار و نسبت به رفع مشکلات قانونی آنها اقدام می‌نماید بیان کرد: واحد ارشاد و معاضدت قضایی نیز هر روز با حضور وکلا به مردم خدمت رسانی می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: