کد خبر: ۸۷۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
تعداد بازدید: ۲۳۳
پیشکسوت پرسپولیس درخصوص شرایط این تیم در آستانه بازی برابر تراکتور توضیحاتی را ارائه کرد.

تراکتور- پرسپولیس جدال جذابی می‌شود/ جنگ میانه میدان برنده را مشخص می‌کند/ خدا کمک کند داغ مهرداد سنگین‌تر نشودبه گزارش خبرداغ ، اسماعیل حلالی، بازیکن اسبق سرخ‌پوشان پایتخت با اشاره به شرایط حال حاضر پرسپولیس اظهار داشت: بردی که پرسپولیس برابر ماشین سازی کسب کرد به این تیم از نظر روحی و روانی کمک زیادی کرد. ضمن این‌که شرایط تیم در جدول بهتر از قبل شد. این پیروزی در شرایطی رخ داد که تعدادی از تیم ‌های بالای جدولی امتیاز از دست دادند و این موضوع کمک زیادی به تغییر وضعیت پرسپولیس در جدول داشته است.

 

او در ادامه درمورد بازی پرسپولیس برابر تراکتور تاکید کرد: بازی این هفته تراکتور و پرسپولیس برای هر دو تیم بسیار مهم است. تراکتور پس از چند نتیجه نه چندان خوب برای جبران در این دیدار حضور پیدا می‌کند و در خانه‌اش این بازی را پیش روی دارد. در آن سوی میدان پرسپولیس هم که از پیروزی اخیرش روحیه خوبی گرفته در تلاش است به موفقیت‌های خود ادامه دهد و این اتفاقات باعث می‌شود دو تیم بازی سختی را در این دیدار داشته باشند. البته بازی برابر پرسپولیس برای همه تیم‌ها انگیزه ویژه‌ای را به وجود می‌آورد و این مساله کار پرسپولیس را در همه بازی‌ها سخت می‌کند.

 

پیشکسوت پرسپولیس و تراکتور درخصوص شرایط فنی دو تیم افزود: دو تیم برای این دیدار، بازیکنان باتجربه‌ای دارند که می‌توانند تبدیل به برگ برنده‌شان برای این بازی باشند. البته تاکید می‌کنم با توجه به این که میانگین سنی تراکتور در مقایسه با پرسپولیس بالاتر است، پرسپولیسی‌ها با تحت فشار قرار دادن آنها می‌توانند از این موضوع به نفع خود استفاده کنند. حضور بازیکنانی مثل حاج‌صفی، دژاگه و مسعود شجاعی در ترکیب تراکتور دوئل‌های نفر و به نفر این بازی را جالب می‌کند و من بر این باورم تیمی می‌تواند در این دیدار برنده شود که جنگ میانه میدان و هافبک‌ها را به نفع خود به پایان برساند.

 

بازیکن اسبق سرخ‌ها با اشاره به اتفاق تلخی که برای مهرداد میناوند رخ داد و شرایطی که برای علی انصاریان به وجود آمده گفت: من هنوز نتوانسته‌ام رفتن مهرداد را قبول کنم. او برای پرسپولیس و ما یک نفر نبود، با این که چند روزی است او از دست داده‌ایم ولی رفتنش را باور نکرده‌ام. درمورد علی انصاریان هم باید بگویم او شرایط سختی را پشت سرگذاشته و امیدوارم خدا به جوانی‌اش و به دل مادرش رحم کند و او را برای ما نگه دارد تا داغ‌مان بعد از کوچ مهرداد، سنگین‌تر نشود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: