کد خبر: ۸۷۷۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۳۱۵
هتل آپارتمان چریف در شهرستان عسلویه، با حضور وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افتتاح شد.

دکتر مونسان یک هتل ‌آپارتمان را در عسلویه افتتاح کردبه‌گزارش خبرداغ  به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بوشهر، دکتر علی‌اصغر مونسان در سومین روز سفر خود به استان بوشهر، عصر امروز سه‌شنبه ۱۴ بهمن ماه ۹۹، هتل چریف در شهرستان عسلویه را افتتاح کرد.

این مرکز اقامتی با اعتباری بالغ بر ۱۴۰‌میلیارد ریال توسط بخش خصوصی به بهره‌برداری رسیده است که با آغاز به کار این پروژه برای ۱۹ نفر به‌طور مستقیم ایجاد اشتغال خواهد شد.

این هتل آپارتمان با مساحت ۱۵۸۰ متر مربع، دارای ۱۲ اتاق و ۲۴ تخت اقامتی است.

عسلویه جنوبی‌ترین نقطه استان بوشهر است که با توجه به وجود بزرگترین میدان گازی جهان، پالایشگاه‌های عظیم و سواحل بکر ماسه‌ای و صخره‌ای در روستاهای پیرامون این شهرستان، سالانه پذیرای گردشگران زیادی است که با توسعه زیرساخت‌های گردشگری می‌شود زمینه را برای رونق گردشگری و ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت فراهم کرد و بهره‌براداری از این هتل آپارتمان یکی از این زیرساخت‌ها است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: