کد خبر: ۸۷۷۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۳
تعداد بازدید: ۱۹۸
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه لایحه بودجه در صحن علنی رد شده است براساس ماده ۱۸۲ آیین نامه داخلی مجلس، دولت باید لایحه یک یا سه دوازدهم به مجلس ارائه کند.

امیرآبادی فراهانی: دولت باید لایحه یک یا سه دوازدهم ارائه دهد / قطع میکروفون نوبخت عمدی نبود؛ زمانش که تمام شد، به صورت خودکار قطع شدبه گزارش خبرداغ، صدا و سیما: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه لایحه بودجه در صحن علنی رد شده است براساس ماده ۱۸۲ آیین نامه داخلی مجلس، دولت باید لایحه یک یا سه دوازدهم به مجلس ارائه کند.

امیرآبادی فراهانی درباره قطع سخنان نوبخت تصریح کرد: این موضوع عمدی نبوده و به صورت الکترونیکی بعد از اتمام زمان سخنان کسی که در جایگاه قرار می‌گیرد میکروفن قطع می‌شود و زمان اقای نوبخت برای دفاع از لایحه بودجه ۲۰ دقیقه بود که بعد از آن به صورت خودکار میکروفن قطع شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: