کد خبر: ۸۷۷۱۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
تعداد بازدید: ۲۱۸
بیانیه ارتش به‌مناسبت دهه فجر؛
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای تاکید کرد: انقلاب اسلامی به پشتوانه حمایت‌های بی‌دریغ ملت غیور ایران اسلامی، فراز و نشیب‌ها و توطئه‌های گوناگون دشمنان اسلام را با موفقیت پشت سر گذاشته و امروز در اوج اقتدار و شکوه در منطقه و جهان می‌درخشد.

ارتش امروز در اوج اقتدار و شکوه در منطقه و جهان می‌درخشدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، در متن بیانیه ارتش که در آستانه فرارسیدن دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی منتشر شده آمده است: دهه فجر، دهه ماندگار در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی و قلّه بالندگی ملت بصیر و دین باورمان است که در بهمن ۱۳۵۷ با خیزش عظیم ملت بزرگ ایران و با ایثارخون شهدا شکل گرفته است.

این بیانیه افزود: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷، بدون شک یک معجزه الهی و انفجار نور بود که به دست مردی الهی و با تکیه بر حضور مردم، معادلات دنیای مادی را برهم زد. انقلاب اسلامی، قیام ملت ایران در راه خدا بود؛ قیامی که جز با نصرت الهی و رهبری امام خمینی(ره) پیروزی آن ممکن نبود.

ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: تردیدی نیست که این انقلاب کبیر مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشأت گرفته از نهضت عاشورای تداوم بخش راه حسینی است که انشاءالله تا قیام جهانی حضرت مهدی(عج) استمرار خواهد داشت.

این بیانیه خاطرنشان کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران معادلات قدرت‌های بزرگ را دگرگون ساخت و ساختاری که بر اساس نظم دوقطبی شکل گرفته بود بر هم زد و اندیشه‌های الحادی لیبرال دموکراسی و کمونیسم را با ارائه مردم سالاری دینی به چالش کشید. بدون شک پیروزی انقلاب اسلامی ایران معادلات قدرت‌های بیگانه در منطقه حساس غرب آسیا را در هم شکست و دست نامشروع غرب در ایران را کوتاه کرد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروز انقلاب اسلامی ایران پس از ۴۲ سال که از عمر پربرکت و افتخارآمیز آن می‌گذرد توانسته بیش از هر زمان دیگری جایگاه تاثیرگذار و تعیین‌کننده خود در عرصه تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را تحکیم بخشد و با پیام الهام‌بخش و عزت‌آفرین خود موجب حرکت عدالت‌خواهی و آزادی‌خواهی ملت‌های ستمدیده و مظلوم جهان شود.

این بیانیه افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران که در پیروزی، تثبیت و استحکام پایه‌های نظام نوپای اسلامی جایگاه بی‌بدیلی داشته، در طول چهار دهه گذشته و به رغم همه تحریم‌ها و تهدیدها، مسیر پر امید شکوفایی را طی کرده و با تکیه بر نیروهای ولایی، متخصص و مردمی تکیه‌گاه استواری برای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی کل قوا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهد بود.

ارتش جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: مسیر «گام دوم انقلاب» در حقیقت «دومین مرحله‌ خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی» است و «فصل جدید زندگی جمهوری اسلامی» را رقم می‌زند و انقلاب را نیز «به آرمان بزرگش که ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (ارواحنا فداه) هست» نزدیک می‌کند.

این بیانیه خاطرنشان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های رهبر کبیر انقلاب اسلامی و خلف صالح آن عزیز سفر کرده، فرا رسیدن ایام الله دهه فجر و چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به دوستداران، معتقدان و وفاداران این حرکت پرخروش الهی تبریک و تهنیت عرض کرده و تأکید می‌کند؛ انقلاب اسلامی به پشتوانه حمایت‌های بی‌دریغ ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی، فراز و نشیب‌ها و توطئه‌های گوناگون دشمنان اسلام و انقلاب را با صلابت و موفقیت پشت سر گذاشته و امروز در اوج اقتدار و شکوه در منطقه و جهان می‌درخشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: