کد خبر: ۸۷۷۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳
تعداد بازدید: ۲۴۷
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که پنالتی ماشین‌سازی در مصاف با این تیم نادرست بوده است.

گل‌محمدی: پنالتی ماشین‌سازی درست نبودبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که پنالتی ماشین‌سازی در مصاف با این تیم نادرست بوده است.

 

یحیی گل‌محمدی پس از برتری 2 بر یک تیمش مقابل ماشین‌سازی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: مجدداً به همه اهالی فوتبال و خانواده میناوند تسلیت می‌گویم. ما نیمه اول بازی خوبی ارائه کردیم و به گل هم رسیدیم. در دقیقه 25 که شماره مهرداد هم بود و برای ما خوش‌آیند گل زدیم. خیلی خوشحال شدیم که مهرداد را یاد کردیم.

وی افزود: در نیمه دوم ماشین‌سازی شجاعت به خرج داد و برای جبران گل خیلی هجومی بازی کرد و در یک پنالتی هم به گل رسید، هرچند به این مسئله اعتراض داریم و صحنه‌ای که ما دیدیم پنالتی نبود و با این حال باید کارشناسان ببینند. بعد از دریافت گل ما فشار را بیشتر کردیم و فکر می‌کنم ماشین‌سازی به تجربه بازیکنان ما باخت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: