کد خبر: ۸۷۷۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
تعداد بازدید: ۳۹۰
گل به خودی که تیم فوتبال استقلال در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان دریافت کرد باعث شده انتقادات زیادی از دروازه‌بان این تیم در فضای مجازی مطرح شود

اتحاد استقلالی‌ها علیه گل به خودی حسینیبه گزارش خبرداغ ، سیدحسین حسینی که در 2 دیدار ابتدایی استقلال درون دروازه این تیم قرار گرفت، به دلیل عملکرد نه چندان خوبش در بازی استقلال و فولاد از سومین دیدار لیگ جای خود را درون دروازه به رشید مظاهری داد. مظاهری هم در تمام هفته هایی که برای استقلال بازی کرد عملکرد خوبی داشت و بارها ناجی دروازه آبی ها شد اما محمود فکری در تصمیمی عجیب برای دیدار دیروز با نفت مسجد سلیمان مظاهری را نیمکت نشین و حسینی را درون دروازه قرار داد اما گلی که این دروازه بان دریافت کرد باعث شد انتقادات زیادی از او شود.

 

در دقیقه 32 بازی استقلال و نفت یک کرنر برای نفتی ها شکل گرفت که نیما انتظاری این ضربه را به روی دروازه ارسال کرد. سید حسین حسینی که پس از 10 هفته درون دروازه استقلال قرار گرفته بود، قصد داشت این توپ را یک ضرب مهار کند ولی ناگهان توپ از دستان او سر خورد تا گل بخودی عجیب حسینی، تیم میزبان را از آبی پوشان پیش بیندازد.

 

اشتباه فاحش حسینی روی این گل واکنش تند هواداران استقلال را به دنبال داشته است. استقلالی ها از شب گذشته به تندی از این گلر که سال گذشته هم گل های بدی دریافت کرد و البته از فکری که مظاهری را نیمکت نشین و حسینی را درون دروازه قرار داد، انتقاد کرده اند.

 

حسینی در لیگ قبل نیز در دیدار رفت مقابل پرسپولیس هم یک گل به خودی به ثمر رساند. در آن بازی ضربه مهدی عبدی پس از برخورد به تیر دروازه، به بدن او اصابت کرد و وارد دروازه استقلال شد تا تک گل دربی تهران در آن دیدار نیز یک گل به خودی به نام حسینی ثبت شود و اکنون استقلالی ها با مرور آن گل به خودی به تندی از این دروازه بان انتقاد کرده و علیه او در فضای مجازی متحد شوند.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: