کد خبر: ۸۷۷۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
تعداد بازدید: ۲۶۶
رئیس‌جمهور گفت: براساس گفته مسئولین، در سال آینده به واکسن ایرانی می‌رسیم و واکسیناسیون با واکسن های داخلی انجام خواهد شد.

روحانی: اگر در این دو ماه پایانی سال مراعات نکنیم، وارد موج چهارم کرونا می‌شویم / سال آینده، واکسیناسیون با واکسن های داخلی انجام خواهد شدرئیس‌جمهور گفت: براساس گفته مسئولین، در سال آینده به واکسن ایرانی می‌رسیم و واکسیناسیون با واکسن های داخلی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرداغ به نقل از «انتخاب»، حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(شنبه) در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا با بیان اینکه مشکلات موجود در کرونا را با وجود تحریم‌ها پشت سر گذرانده ایم، گفت: در زمینه تولید واکسن وارد شدیم و قدم های اولیه را برداشتیم و مسئولین متخصص ما مطمئن هستند که در نهایت در سال آینده به واکسن می‌رسیم و واکسیناسیون با واکسن های داخلی ما انجام خواهد شد.

روحانی گفت: امیدواریم در این دو ماه کاری کنیم که موج چهارم صورت نگیرد تا کسب و کار مردم در حوزه خدمات و گردشگری در ایام عید شرایط مناسب‌تری نسبت به سال گذشته داشته باشند تا بتوانند ضررهای گذشته را جبران کنند. اگر در این دو ماه مراعات نشود وارد موج چهارم می‌شویم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: