کد خبر: ۸۷۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
تعداد بازدید: ۴۲۲
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران که برای استقلال و پرسپولیس هم بازی کرده است به دلیل ابتلا به کرونا روزهای سختی را در بیمارستان سپری می کند و محتاج دعای مردم است.

روزهای سخت علی انصاریان در بیمارستان/ آخرین وضعیت بازیکن سرخابیبه گزارش خبرداغ به نقل از مهر، علی انصاریان پیشکسوت فوتبال ایران که پس از کنار گذاشتن فوتبالش به بازیگری روی آورد و در چند فیلم و سریال نیز نقش آفرینی کرد، به دلیل ابتلا به کرونا چند روزی است که در بیمارستان بستری شده و تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارد.

به گفته پزشکان معالج ریه‌های انصاریان هم به شدت درگیر ویروس کرونا شده و با اینکه چند روزی است مراقبت‌های ویژه‌ای از او صورت می‌گیرد اما هنوز شرایط ریه‌هایش بهتر نشده است.

هر چند انصاریان به هوش است و به اتفاقات اطرافش واکنش نشان می‌دهد اما درگیری ریه‌هایش با کرونا اوضاع را برای او سخت و طاقت‌فرسا کرده است.

یکی از دوستان انصاریان که چهارشنبه شب در بیمارستان حضور داشت و پیگیری وضعیت او شد در مورد آخرین وضعیت این فوتبالیست پیشکسوت گفت: ریه‌های علی هم بالای ۸۰ درصد درگیر کرونا شده و هر چند به خواب مصنوعی نرفته است اما شرایط مناسبی ندارد و محتاج دعای مردم است تا بتواند این روزهای سخت را پشت سر بگذارد.

علی انصاریان سابقه بازی در تیم‌های استقلال و پرسپولیس را دارد و در روز دربی نود و چهارم به همراه مرحوم مهرداد میناوند در ویژه برنامه تلویزیون حضور داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: