کد خبر: ۸۷۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۱۵۶
رهبر جمهوری‌خواهان مجلس سنای آمریکا از دولت جدید این کشور خواسته است مواضع سختگیرانه‌ رئیس‌جمهوری سابق آمریکا علیه ایران و چین را حفظ کند.

دولت جدید آمریکا مواضع سخت‌گیرانه ترامپ علیه ایران و چین را حفظ کند/ برای بازگشت به برجام شتابزده تصمیم نگیریدبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا؛   نیویورک پست، «میچ مک‌کانل» رهبر جمهوری‌خواهان مجلس سنای آمریکا از دولت جدید این کشور خواسته است مواضع سختگیرانه‌ «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا علیه ایران و چین را حفظ کند.

وی که در صحن مجلس سنا از «جو بایدن» رئیس‌جمهوری جدید آمریکا خواسته است برای بازگشت به توافق هسته‌ای با ایران، از اتخاذ تصمیم شتابزده خودداری کند.

مک‌کانل طی مواضعی بی‌اساس از ایران به عنوان بزرگ‌ترین تهدید علیه آمریکا و هم‌پیمانان این کشور در منطقه یاد کرد و گفت که مقابله با این تهدید، مستلزم اقدام‌های دو حزبی در داخل و همبستگی با اسرائیل و هم‌پیمانان عرب در خارج است.

وی افزود که باید پیش از تغییر دادن توافق یا اقدام شتابزده برای بازگشت به آن، این شرایط فراهم شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: