کد خبر: ۸۷۶۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۵
تعداد بازدید: ۱۵۵
پزشک تیم فوتبال تراکتور آخرین وضعیت مصدومان این تیم تشریح کرد و گفت: اخباری مشکلی برای حضور در مسابقات ندارد.

«اخباری» مشکلی برای حضور در مسابقات تراکتور نداردبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، مسعود عباس‌زاده امشب در جمع خبرنگاران به تشریح وضعیت مصدومان تیم پرداخت و اظهار داشت: محمدرضا اخباری از روز گذشته (سه‌شنبه) در تمرینات حاضر شده و قرار است با آتلِ مخصوص در مسابقات به میدان برود.

وی در ادامه افزود: اخباری فعلاً زیرنظر مربی دروازه‌بانان تیم تمرینات سبکی را انجام می‌دهد، اما او مشکلی برای ادامه مسابقات نخواهد داشت. بینی محمدرضا اخباری نیاز به جراحی دارد، اما او به خاطر فشردگی مسابقات می‌خواهد در خدمت تیم باشد در نخستین وقفه به وجود آمده در لیگ، تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

پزشک تیم فوتبال تراکتور با اشاره به وضعیت هادی محمدی، خاطرنشان کرد: هادی محمدی روز شنبه MRI داد و خوشبختانه پارگی در تاندوم‌های او دیده نشد. مچ و ساق پای محمدی دچار کشیدگی شدید شده است. او فیزیوتراپی خود را آغاز کرده و ان‌شاءالله به زودی به میادین بازخواهد گشت.

عباس‌زاده درخصوص وضعیت میثم تیموری نیز گفت: این بازیکن روز گذشته به صورت اختصاصی با مربی بدنساز تیم تمرین کرد و از امروز به تمرینات گروهی ملحق شد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند مقابل آلومینیوم اراک به میدان برود.

وی همچنین از تلاش کادر پزشکی برای بازگرداندن حمزویی به تمرینات خبر داد و یادآور شد: حمزویی در تمرین از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده و در حال فیزیوتراپی است که تلاش می‌کنیم او را در اسرع وقت به آمادگی برسانیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: