کد خبر: ۸۷۶۹۰۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
تعداد بازدید: ۲۷۳
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: آمار مسافران مترو در پایتخت روزانه به یک میلیون نفر رسیده است.

افزایش مسافران مترو در تهران؛ یک میلیون نفر در روزبه گزارش خبرداغ به نقل از فارس: مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران گفت: آمار مسافران مترو در پایتخت روزانه به یک میلیون نفر رسیده است.

فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره آمار مسافران پایتخت اظهار داشت: طی روزهای اخیر آمار مسافران مترو به یک میلیون نفر در طول روز رسیده است که نسبت به ماه قبل بیش از ۵ درصد بیشتر شده است.

وی افزود: قطارهای مترو با همان تعداد قبل و با همه ظرفیت به کارگیری شده و از شهروندان خواستاریم که رعایت فاصله اجتماعی را با مدیریت ساعات حرکت خود از طریق مترو مدنظر قرار دهند و در صورتی که کار ضرورتی ندارند از سفر با مترو بپرهیزند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران با اشاره به اختصاص بودجه ۴۸۰ میلیارد تومانی ستاد مقابله با کرونا برای قطارهای شهری اشاره کرد و گفت:‌در صورتی که این بودجه به مترو تهران هم برسد اقدامات خوبی در راستای توسعه قطارها انجام خواهد گرفت.

نوبخت درباره تولید قطار ملی گفت: دست‌اندرکاران در تلاش هستند این قطار همزمان با دهه فجر و ۲۲ بهمن به بهره‌برداری برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: