کد خبر: ۸۷۶۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۹
تعداد بازدید: ۲۷۲
وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه آمریکا بود که بی‌هیچ دلیلی توافق را برهم زد، گفت: آمریکا باید اشتباهش را جبران کند، سپس ایران پاسخ خواهد داد.

آمریکا بی‌هیچ دلیلی توافق برجام را برهم زد/ آمریکا باید اشتباهش را جبران کندبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، محمدجواد ظریف در توییتر خود نوشت: چرا ایران - کشوری که پایدار باقی ماند و ۴ سال تروریسم اقتصادی بی‌رحمانه آمریکا را که مغایر برجام و قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل بود را شکست داد - باید اول حسن نیت خود را نشان دهد؟ این آمریکا بود که بی‌هیچ دلیلی توافق را برهم زد. آمریکا باید اشتباهش را جبران کند، سپس ایران پاسخ خواهد داد.

به گزارش ایلنا، این اظهارات وزیر امور خارجه در پاسخ به اظهارات بی اساس دولت فرانسه مبنی بر اینکه ایران باید قبل از بازگشت آمریکا به برجام، به اجرای کامل تعهدات هسته ای بپردازد، بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: