کد خبر: ۸۷۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵
تعداد بازدید: ۲۰۱
عضو تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۵۵ کیلوگرم گفت: تجربیات خوبی در رقابتهای بزرگ بین‌المللی دارم و به دنبال کسب مدال در مسابقات جهانی هستم.

هدفم کسب مدال جهانی در رده بزرگسالان است/ تجربیات خوبی کسب کردمبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، پویا دادمرز عضو تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۵۵ کیلوگرم در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: با توجه به اینکه وزن من جز اوزان المپیکی نیست، هدفم کسب مدال طلا در رقابت‌های جهانی سال آینده است.

دارنده مدال طلای جوانان جهان گفت: تجربه خوبی را از رقابت‌های جهانی و آسیایی در رده‌های سنی مختلف به دست آوردم و اکنون به دنبال کسب افتخار در رده سنی بزرگسالان هستم.

دادمرز تصریح کرد: هم اکنون ۵۷ کیلوگرم وزن دارم و برای حضور در وزن ۵۵ کیلوگرم مشکل خاصی ندارم و تمام تلاش خود را می‌کنم تا با جلب نظر کادر فنی و از پیش رو برداشتن مدعیان، صاحب پیراهن تیم ملی شوم.

وی در مورد شرایط تمرینات اظهار داشت: تمرینات مرحله به مرحله بهتر و فشار آن بیشتر می‌شود، البته تمرکز کادر فنی روی کسب سهمیه و حضور در المپیک است اما کشتی گیرانی که در اوزان المپیکی نیستند نیز می‌توانند از این شرایط اردویی به بهترین نحو برای آماده سازی خود استفاده کنند.

دادمرز ادامه داد: رقابت‌های جهانی سال ۲۰۲۱، دو ماه پس از المپیک توکیو برگزار می‌شود و تا آن زمان حدود ۸ ماه زمان برای رسیدن به شرایط آرمانی داریم.

این کشتی گیر خوزستانی در پایان در مورد شرایط برگزاری اردوها گفت: اردوها با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و قرنطینه برگزار می‌شود و فدراسیون تمامی شرایط را مهیا کرده تا بتوانیم به بهترین نحو ممکن به تمرینات خود ادامه دهیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: