کد خبر: ۸۷۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۷
تعداد بازدید: ۳۹۴
عامل اصلی سرقت به عنف یک خانم در نیکشهر سیستان و بلوچستان بازداشت شد. فرمانده انتظامی شهرستان نیکشهر از دستگیری سارق به عنف طلاجات و وسایل شخصی شهروندان در عملیات ضربتی پلیس این شهرستان خبر داد.

حمله مردان ناشناس به زن جوان در خیابانبه گزارش خبرداغ ، به سرهنگ "محمود رضا صادقی اظهار داشت: در پی خبری مبنی بر اینکه خانمی 27 ساله اهل روستای "هیچان" از توابع شهرستان نیکشهر مقداری طلاجات به همراه موبایل و وسایل شخصی اش توسط ۳ مرد ناشناس به زور مورد سرقت قرار گرفته است، پیگیری موضوع به طور ویژه در دستورکار ماموران شهرستان قرارگرفت.

زورگیری از یک خانم 27 ساله نیکشهری توسط 3 مرد
او بیان داشت: مأموران دایره مبارزه با سرقت شهرستان با بررسی صحنه وقوع جرم و دریافت مشخصاتی کلی از سارقان و انجام یک سری کار اطلاعاتی موفق به شناسایی محل اختفای یکی از سارقان در یکی از خیابان‌های نیکشهر شده و در یک اقدام غافلگیرانه و ضربتی وی را دستگیر و به کلانتری انتقال دادند.

دستگیری مرد شیطان صفت در نیکشهر
سرهنگ صادقی تصریح کرد: در بازجویی‌های فنی و اطلاعاتی پلیس مشخص شد، سارق در قالب مسافر بر شخصی با یک دستگاه خودروی سواری پراید سفید رنگ با همدستی ۲ نفر دیگر با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت طلاجات و وسایل شخصی مسافران کرده است.

 

فرمانده انتظامی شهرستان نیشکهر بیان داشت: در ادامه تحقیقات سارق به ۲ فقره سرقت به عنف یک جفت گوشواره طلا، ۲ عدد النگوی طلا، ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه، ۲ عددکارت عابربانک و یک عددکارت ملی از شهروندان اعتراف کرد.

سرهنگ "محمود رضا صادقی" با بیان اینکه تلاش برای دستگیری همدستان این سارق همچنان ادامه دارد، خاطر نشان کرد: شهروندان می‌بایست در تردد‌های شهری از تاکسی استفاده کرده و به هیچ وجه سوار خودرو‌های شخصی و ناشناس نشوند تا از بروز چنین حوادث ناگواری جلوگیری شود.

رکنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: