کد خبر: ۸۷۶۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
تعداد بازدید: ۲۶۲
دروازه بان کروات پرسپولیس نسبت به وضعیت نیمکت نشینی خود در این تیم ناراضی است.

اعتراض دروازه‌بان پرسپولیس به کم‌توجهی در رختکن!به گزارش خبرداغ به نقل از مهر، بوژیدار رادوشوویچ دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس که همراه با این تیم در اردوی اراک برای بازی با آلومینیوم به سر می‌برد مسائل جدیدی را پیرامون حضور خود در این تیم عنوان کرده است.

او که حدود ۱۰ روز پیش با ارسال نامه رسمی به باشگاه پرسپولیس خواستار تسویه حساب شده بود ابتدای فصل مبلغ ۶۱ هزار دلار و ابتدای دی ماه نیز ۴ هزار یورو از باشگاه دریافت کرد اما همچنان بابت قرارداد فصل جاری خود از پرسپولیس طلب حدود ۳۰ هزار دلاری دارد.

رادوشوویچ حاضر نیست به توافق قبلی خود با باشگاه برای دریافت طلبش به تاریخ هفتم فروردین ماه سال آینده پایبند باشد و در جلسه با ابراهیم شکوری علاوه بر بیان مسائل مالی راجع به عدم توجه به او در رختکن تیم نیز دلخور بوده است.

رادو در حالی انتظار حضور در چارچوب دروازه پرسپولیس را دارد که حامد لک در ۹ بازی تیمش تنها پنج گل در چهار بازی خورده است تا بتواند بهترین آمار را نسبت به تمام دروازه بان های لیگ برتر داشته باشد.

دروازه بان کروات پرسپولیس قرار است پس از بازگشت این تیم از اراک جلسه‌ای را با جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه داشته باشد و سپس تصمیم نهایی را درباره ماندن یا رفتن از پرسپولیس بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: