کد خبر: ۸۷۶۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
تعداد بازدید: ۲۷۱
تیم فوتبال استقلال به لطف صدر نشدن مجوز حرفه‌ای تیم ترکمنستانی به مرحله گروه لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.
تصمیمی که نشان می‌دهد AFC با ایران پدرکشتگی ندارد!به گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، مریم روحی؛ پنجم بهمن ماه اعلام شد که سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا 3+1 خواهد بود و استقلال هم به صورت مستقیم همراه با پرسپولیس و تراکتور به مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کرده و فقط فولاد باید به دیدار پلی آف برود.

این اتفاق به این دلیل رخ داد که نماینده ترکمنستان موفق نشد مجوز حرفه ای را کسب کند و سهمیه برای این کشور از بین رفت.

نکته جالب توجه این است که مسئولان ایرانی برای کسب این سهمیه هیچ تلاشی نکردند و AFC برحسب قوانین خود چنین تصمیمی را گرفت.

همین عملکرد کنفدراسیون فوتبال آسیا نشان می دهد، آن طور که مسئولان می گویند AFC با فوتبال ایران مشکل ندارد و دشمنی ها بیشتر ناشی از توهم است تا مسائل دیگر.

اگر قرار بود مسئولان کنفدراسیون آسیا همان گونه که مسئولان می گویند رفتار کنند قطعا این تک سهمیه به کشور دیگری می رسید و استقلال از این امتیاز بی بهره می ماند.

بنابراین می توان گفت بیشتر مشکلات و تصمیماتی که از سوی AFC درباره فوتبال ایران رخ می دهد ناشی از خصومت شخصی نیست و بیشتر مدیریتی است که که اگر این چنین بود کنفدراسیون فوتبال آسیا سهمیه را به کشوری می داد که دلارهای نفتی بیشتری خرج می کند، نه ایران!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: