کد خبر: ۸۷۶۴۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۴
تعداد بازدید: ۴۵۹
کارشناس داوری در خصوص صحنه های حساس دیدار استقلال در برابر سایپا توضیحاتی را ارائه داد

پرچم آفساید به اشتباه بالا رفت/ پنالتی رخ نداد، داور باید کارت قرمزش را نشان می‌دادبه گزارش خبرداغ ، نوذر رودنیل با اشاره قضاوت همرنگ و کمک داورانش در بازی استقلال و سایپا اظهار داشت: در مجموع این داور قضاوت خوبی را داشت و می توان به او و همکارانش در این بازی نمره قبولی داد.

 

این کارشناس داوری در خصوص صحنه ای که در نیمه اول اتفاق افتاد و استقلالی ها اعتقاد به پنالتی داشتند تصریح کرد: در دقیقه 10 ادامه بازی تصمیم درستی بود که داور گرفت و خطایی در محوطه جریمه سایپا به نفع استقلال رخ نداد. اتفاق مشابهی که در دقیقه 18 هم رخ داد که در آن صحنه نیز تصمیم داور کاملا درست بود. این در حالی بود که در دقیقه 26 کمک داور دوم به اشتباه پرچم آفساید خود را بالا برد و موقعیت خوبی را از سایپا گرفت.

 

رودنیل در خصوص اخطار به دانشگر و واکنش او به داور در وقت های تلف شده بازی در نیمه اول به خبرنگار برنا گفت: داور به درستی به دانشگر کارت زرد داد و پس از پرخاش او، به تذکر جدی به این بازیکن بسنده کرد، در حالی که اعتراض شدید دانشگر باید با کارت زرد دوم و اخراج او مواجه می شد.

 

این کارشناس داوری در پایان گفت: در نیمه دوم صحنه قابل ذکری رخ نداد و گل ساپیا هم مشکلی نداشت. 

جام نیوز
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: