کد خبر: ۸۷۶۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
تعداد بازدید: ۹۸۳
گفته می شود علی اصغر عنابستانی نماینده مجلس از سبزوار به گوش سرباز راهنمایی و رانندگی سیلی زده است.

علی اصغر عنابستانی به صرف نماینده مجلس بودن می تواند به یک سرباز سیلی بزند؟نماینده سبزوار به یک سرباز سیلی زد؟ گفته می‌شود این اتفاق روز گذشته جمعه سوم بهمن اتفاق افتاده است. عنابستانی سابقه معاون استانداری خراسان رضوی و چهارمحال و بختیاری را در کارنامه دارد.

به گزارش خبرداغ به نقل از نسیم آنلاین، علی اصغر عنابستانی نماینده مردم شهر سبزوار برای اینکه یک سرباز راهور نگذاشته است به صورت غیر قانونی از خط ویژه عبور کند سیلی محکمی به صورت سرباز زده است.

عنابستانی سخنگوی کمیسیون ویژه جمعیت و تعالی خانواده است. او به تازگی گفته بود غربالگری تاثیر چندانی در جلوگیری از تولد نوازان دارای مشکلات ژنتیک نداشته است.

یک کاربر در این باره نوشت: «نماینده ای که باید حافظ قانون باشد خود کار غیر قانونی میکند و به گوش سرباز سیلی میزند؟

کاربر دیگری نوشت: « علی اصغر عنابستانی نماینده سبزوار ، امروز چون سرباز اجازه نداده از خط ویژه عبور کنه زده تو گوش سربازه . کسی که سرباز وطن را بزند ، مصداق کامل دشمن است .»

علی اصغر عنابستانی کیست؟

عنابستانی متولد سال 1350 در قر یه عنابستان از توابع شهرستان سبزوار است. او مدیرکل امور اجتماعی استانداری خراسان رضوی در دولت نهم و پس از آن معاون استانداری این استان و فرماندار شهرستان سبزوار و استاندار استان چهارمحال و بختیاری در دولت دهم بود.

عنابستانی سیاستمدار اصولگرا در سال ۱۳۸۴ مسئول ستاد  احمدی‌نژاد بود، در آستانه انتخابات ۱۳۸۸ از فرمانداری سبزوار استعفا کرد و مسئولیت ستاد مردمی محمود احمدی‌نژاد در خراسان رضوی را به عهده گرفت.

او  پس از انتخابات دهم ریاست‌جمهوری به عنوان معاون امور اجتماعی دستیار ارشد رئیس‌جمهور در نهاد ریاست‌جمهوری مشغول فعالیت شد.

او در انتخابات مجلس یازدهم از حوزه انتخابیه سبزوار در غرب خراسان رضوی به نمایندگی مجلس انتخاب شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: