کد خبر: ۸۷۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
تعداد بازدید: ۲۰۷
پس از تهدید به رفتن؛
دروازه‌بان کُروات تیم فوتبال پرسپولیس همراه با این تیم برای بازی با آلومینیوم راهی شهر اراک می‌شود.

«رادوشوویچ» با پرسپولیس راهی اراک می شودبه گزارش خبرداغ ،  بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس پس از ارسال نامه رسمی به باشگاه برای دریافت مطالبات فصل جاری خود همراه با این تیم به اراک می‌رود.

رادو که حدود ۱۰ روز پیش خواهان دریافت قسط اول قرارداد خود شده بود مدت دو هفته‌ای برای مدیران پرسپولیس در نظر گرفته بود؛ با این حال دروازه بان سرخپوشان پس از گفتگو با ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس فعلاً قید رفتن از ایران را زده است تا یکی از مسافران پرسپولیس در سفر به اراک باشد.

باشگاه پرسپولیس به رادو اعلام کرده طبق توافق قبلی خود طلب این بازیکن را هفتم فروردین ماه به حسابش واریز می‌کند و نمی‌تواند زودتر از آن پولش را بدهد.

رادو در حالی خواهان دریافت نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار از قرارداد ۲۳۰ هزار دلاری فصل جاری خود با پرسپولیس شده که تاکنون یک دقیقه هم برای سرخپوشان در چارچوب دروازه بازی نکرده است.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و آلومینیوم اراک ساعت ۱۵ دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: