کد خبر: ۸۷۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
تعداد بازدید: ۱۶۸
کاپیتان تیم فوتبال زوله هلند ضمن حمایت از رضا قوچان نژاد، از تماسش با سرمربی این تیم برای بیشتر بازی کردن مهاجم ایرانی خبر داد.

افشاگری کاپیتان زوله از بازی کردن رضا قوچان نژادبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، تیم فوتبال زوله در هفته هجدهم لیگ هلند شب گذشته موفق شد با هت تریک رضا قوچان نژاد مهاجم ایرانی خود، ۳ بر یک تیم ویلم را شکست بدهد. قوچان نژاد که در نیمه دوم مسابقه به زمین آمد، توانست سه گل به ثمر برساند.

«ون پولن» کاپیتان تیم زوله بعد از این مسابقه و درخشش قوچان نژاد افشا کرد که با سرمربی تیم برای بیشتر بازی کردن این مهاجم ایرانی صحبت کرده بود.

کاپیتان زوله گفت: رضا فرصت زیادی برای بازی در زوله نداشت. من این بحث را روز دوشنبه در تماس با سرمربی باشگاه با او در میان گذاشتم و حالا می بیند که رضا سرنوشت ساز است.

وی تاکید کرد: رضا شایسته این عملکرد است. این مهاجم در محوطه جریمه حریف خطرناک است. او وظایف و نقش خودش را به خوبی می‌داند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: