کد خبر: ۸۷۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۵
تعداد بازدید: ۲۸۴
مشاور اجرایی سهام عدالت گفت: برای برخورداری از سود سهام عدالت، الزامی به ثبت نام در سامانه سجام نیست. وی افزود: با توجه به اینکه برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی را پیش رو داریم، سهامداران عدالت در صورتی که در سامانه سجام ثبت نام کنند، می‌توانند از مزایایی مانند شرکت در مجمع و مشارکت در تصمیم گیری‌ها استفاده کنند.

برای دریافت سود سهام عدالت نیازی به ثبت‌نام در سجام نیستبه گزارش خبرداغ به نقل از تسنیم: مشاور اجرایی سهام عدالت گفت: برای برخورداری از سود سهام عدالت، الزامی به ثبت نام در سامانه سجام نیست.

محمدرضا پوررضایی افزود: حدود 30 میلیون نفر روش غیرمستقیم را برای مدیریت سهام عدالت انتخاب کرده‌اند که سود سهام آنان از طریق شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی بعد از برگزاری مجامع پرداخت می‌شود و الزامی برای ثبت نام در سامانه سجام وجود ندارد.

مشاور اجرایی سهام عدالت گفت: با توجه به اینکه برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی را پیش رو داریم، سهامداران عدالت در صورتی که در سامانه سجام ثبت نام کنند، می‌توانند از مزایایی مانند شرکت در مجمع و مشارکت در تصمیم گیری‌ها استفاده کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
0
مرد حسابی دوماه پیش این حرفومیزدی ازبس گفتن سجام ثبت نام کنید پدرمردمو دراوردید حالا که هنگفتی ازمردم بیچاره پول گرفتید حالا میگید ثبت نام سجام لازم نیس والا خیلی رودارید
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: