کد خبر: ۸۷۶۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۹
تعداد بازدید: ۱۹۲
با پیام علی اکبر صالحی،
نخستین جشنواره علمی، فرهنگی، رسانه‌ای صنعت هسته‌ای با محوریت دیپلماسی عمومی و با شعار «انرژی هسته‌ای؛ چشم‌انداز فردا» برگزار می‌شود.

اولین جشنواره علمی، فرهنگی و رسانه‌ای صنعت هسته‌ای آغاز به کار کردبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان انرژی اتمی، نخستین جشنواره علمی، فرهنگی، رسانه‌ای صنعت هسته‌ای با محوریت دیپلماسی عمومی و با شعار «انرژی هسته‌ای؛ چشم‌انداز فردا» با هدف ایجاد و توسعه شبکه نخبگان، شناسایی ظرفیت‌ها و تعامل با مخاطبین، در محورهای «تولیدات رسانه‌ای، بسته خبری، تولیدات فرهنگی و هنری و بخش ویژه علمی» برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از تاریخ ۱ بهمن لغایت ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ به آدرس پست الکترونیک aeoi.festival@aeoi.org.ir یا نشانی: تهران- انتهای کارگر شمالی- سازمان انرژی اتمی ایران- دبیرخانه جشنواره (اداره‌کل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی) ارسال کنند.

نتایج نهایی ۲۰ فروردین ۱۴۰۰ هم‌زمان با سالروز ملی فناوری هسته‌ای اعلام و آثار منتخب در هر محور منتشر و از برگزیدگان تقدیر به عمل می‌آید.

همچنین «علی اکبر صالحی» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در پیامی به مناسبت آغاز این جشنواره نوشت: «برای اینجانب، مایه‌ بسی خرسندی است که همزمان با برگزاری جشن‌های ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی و در آستانه ورود پیروزمندانه ملت سرافراز ایران به سده جدید خورشیدی، جشنواره علمی، فرهنگی و رسانه‌ای صنعت هسته‌ای کشور به همت اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی و با همکاری همدلانه سایر معاونت‌ها و واحدهای زیرمجموعه این صنعت ملی برگزار می‌شود. برای همه دست‌اندرکاران این اقدام مبارک، آرزوی توفیق روزافزون دارم.»

مقررات و شرایط کلی ارسال آثار:

- شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: