کد خبر: ۸۷۶۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۵
تعداد بازدید: ۲۲۸
با رای کمیته انضباطی حمل ونقل عمومی کیش انجام شد:
با رای کمیته انضباطی حمل ونقل عمومی کیش پروانه تاکسیرانی و مجوز تاکسی راننده متخلف باطل شد.

ابطال پروانه تاکسیرانی و مجوز تاکسی راننده متخلف در کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزادکیش به نقل از شرکت عمران، آب و خدمات منطقه آزادکیش، مدیر حمل و نقل عمومی جزیره گفت: در پی درگیری راننده متخلف تاکسی با شهروند و سپس یکی از خبرنگاران جزیره کیش که حوالی ساعت 23 و سی دقیقه نیمه شب ۳۰ دی اتفاق افتاد جلسه فوری کميته انضباطي حمل و نقل شهري با موضوع بررسی این درگیری برگزار شد که در نهایت مصوب شد پروانه تاکسیرانی راننده خاطی و مجوز تاکسی ابطال شده و جهت تایید نهایی به شورای ترافیک ارجاع داده شد.

حمید پاشاکی افزود: در پی ابطال پروانه فعالیت این راننده تاکسی، اجازه تردد در جزیره و فعالیت از وی سلب شد.

گفتنی است ایجاد اختلال در نظم عمومی شهر و بروز رفتارهای نامناسب و مغایر با قوانین از سوی رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از موضوعاتی است که به شدت با آنها برخورد می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: