کد خبر: ۸۷۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
تعداد بازدید: ۴۲۲
پیشکسوت استقلال امیدوار است این تیم سایپا را ببرد تا اختلاف امتیازش را با رقبایش زیاد کند.

پرسپولیس را رقیب استقلال نمی‌بینم/ زوج دیاباته و قایدی خیلی خوب استبه گزارش خبرداغ ، هاشم بیک‌زاده، بازیکن اسبق تیم استقلال، درخصوص پیروزی آبی‌پوشان مقابل تراکتور گفت: خدا را شکر استقلال توانست با سه گل پیروز شود و انجام این کار در تبریز کار بزرگی است و فکر می‌کنم این شهر برای دیاباته خوش یمن است چون پارسال مقابل تراکتور هت تریک کرد و در این بازی هم دو گل زد. شیخ و قایدی به روزهای اوج‌شان برگشتند و در کنار هم زوج خوبی برای خط حمله استقلال ساخته‌اند.

 

او درباره بهتر شدن آمار گلزنی استقلال ادامه داد: آمار خط حمله استقلال خوب شده، فقط باید تمرکزشان را در کارهای دفاعی بیشتر کنند و قطعا موفق‌تر خواهد شد.

 

بیک‌زاده درخصوص اینکه استقلال می‌تواند صدرنشینی‌اش را حفظ کند؟ گفت: این موضوع به خودشان بستگی دارد. به نظر من با یک چینش خوب، تعویض به موقع و استفاده هر چه بهتر از موقعیت‌هایی که به دست می‌آید و یک برنامه‌ریزی درست در دفاع و حمله می‌تواند به این صدرنشینی تداوم بخشد. تا الان هم مشکلاتی در ترکیب و تعویض بوده ولی خدا کمک کرده و استقلال الان صدر جدول است.

 

بازیکن اسبق استقلال درخصوص بازی پیش‌رو این تیم با سایپا گفت: سایپا دفاعی بازی و از ضدحملات استفاده می‌کند و استقلال باید حواسش به این موضوع باشد اما فکر می‌کنم آبی‌ها بتوانند سایپا را شکست دهند و اختلاف امتیازشان را با حریفان دیگر زیاد کنند.

 

استقلالی‌ها به هم رسیدند

بیک‌زاده درخصوص رقبای استقلال افزود: تیم‌هایی مثل سپاهان و فولاد رقیب استقلال هستند ولی امسال پرسپولیس را رقیب استقلال نمی‌دانم چون ضعیف شده اما استقلال خودش می‌تواند رقیب خودش باشد و باید حواسش به این باشد که همه چیز را دقیق انجام دهد تا در ادامه راه مشکلی برایش پیش نیاید.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
هادی پرسپولسی
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
ببین آقای به اصطلاح پیشکسوت پرسپولیس رقیب تیمتون نیست حالا خوب تو دربی نود دقیقه تو قوطی بود تیمتون آخر فصل معلوم میشه فعلا با داوریها حال کنید
Saeed
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
0
0
آره بازی در بی رو هر کی دید فهمید کی قویتر بود.آخه تو از فوتبال چی میدونی که نظر میدی.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: