کد خبر: ۸۷۶۱۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
تعداد بازدید: ۱۳۱
حدادی :
سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور از بررسی موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاب شهرداران در این کمیسیون خبر داد.

برگزاری انتخابات شوراها و انتخاب شهرداران در کمیسیون شوراها بررسی شدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا،علی حدادی  درباره جلسه امروز کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها، گفت: در جلسه امروز کمیسیون بررسی طرح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی و انتخاب شهرداران مورد بررسی قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد: پیشنهادات ارسالی نمایندگان در این زمینه مورد بررسی قرار گرفت، تاکنون بند الحاقی یا حذفی صورت نگرفته است و اصلاحات جزیی و عبارتی در طرح مذکور اعمال شده است.

وی تاکید کرد: با توجه به روند بررسی طرح، برآورد می کنیم که در نشست آتی کمیسیون، بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات شوراهای شهر و روستا به اتمام برسد و برای بررسی نهایی به صحن علنی ارسال خواهد شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: