کد خبر: ۸۷۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۱
تعداد بازدید: ۳۰۱
 مقیمی پیش از این معاون مالی سازمان املاک شهرداری بود که با حکم معاون مالی شهرداری از ابتدای دیماه ۹۹ بعنوان مدیر عامل شرکت خدمات مالی شهر منصوب گردید.

به گزارش سرویس شهری خبرداغ؛ با موافقت شهردار تهران، حسن مقیمی از سوی سازمان املاک شهرداری بعنوان سرپرست هیات رسیدگی به حساب‌های فیمابین با زیر مجموعه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منصوب شد .

 وی پیش از این معاون مالی سازمان املاک شهرداری بود که با حکم معاون مالی شهرداری از ابتدای دیماه ۹۹ بعنوان مدیر عامل شرکت خدمات مالی شهر منصوب گردید.

لازم به ذکر است مراودات مالی نقدی و غیر نقدی بین شهرداری تهران و برخی زیر مجموعه های اقتصادی سپاه پاسداران از جمله پرونده های بحث برانگیز در دوره قبلی شهرداری تهران بوده است که همچنان در دادسرای نظامی تهران مفتوح است و با توافقات طرفین، شهرداری تهران تاکنون موفق به تسویه حدود یک سوم مطالبات خود شده است.

سرپرست هیات رسیدگی به حساب‌های شهرداری تهران و سپاه پاسداران تعیین شد

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: