کد خبر: ۸۷۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳
تعداد بازدید: ۲۰۳
هافبک پرسپولیس درباره شرایط این تیم بعد از بازی با فولاد خوزستان توضیحاتی را ارائه داد.

پهلوان: دوست ندارند تیم ما قهرمان شودبه گزارش خبرداغ، احسان پهلوان هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط این تیم بعد از پیروزی مقابل تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: خدا را شکر در اوایل بازی توانستیم به گل برسیم و بازی خوبی را انجام دهیم، اما بعد از پنالتی فولاد که درست هم نبود، شرایط بازی کمی پر استرس شد، ولی خدا را شکر که توانستیم بازی را جمع کنیم و با پیروزی به اتمام برسانیم.

 

پهلوان درباره شهرآورد تهران گفت: بازی‌ها دربی مسابقات پر فشار و پر از استرس است، اما تیم ما بازی خوبی را انجام داد و موقعیت‌های خیلی خوبی ایجاد کردیم. در یک بی دقتی در دقیقه ۹۴ گل خوردیم و نتوانستیم بازی را با پیروزی به اتمام برسانیم.

 

او ادامه داد: من برای دربی بسیار انگیزه داشتم و فکر می‌کنم خوب هم بازی کردم، اما متاسفانه در پایان بازی شرایط برای تیم ما تلخ شد.

 

پهلوان درباره شرایط تیم و بازیکنان جدید پرسپولیس و حضور آن‌ها در لیگ قهرمانان آسیا گفت: در ۲ مسابقه اول ما بسیار استرس داشتیم، اما به کار تیمی خودمان اعتقاد داشتیم.

 

او ادامه داد: تمام هدف ما و فکر و ذهن کادر فنی فقهرمانی درآسیا بود و این قهرمانی هم با توجه به بازی فینال بسیار در دسترس بود و می‌توانستیم بازی را پیروز شویم، اما متاسفانه نتوانستیم به قهرمانی برسیم.

 

هافبک پرسپولیس گفت: ما با تیم‌های بسیار خوب و قوی تری نسبت به تیم کره‌ای درمراحل قبلی بازی کردیم، اما آن‌ها بسیار حرفه‌ای و موذی‌تر از ما فوتبال بازی می‌کردند.

 

پهلوان درباره قهرمانی‌های پرسپولیس عنوان کرد: تیم ما چهار سال است که قهرمان لیگ برتر شده است، اما احساس می‌کنم که دوست ندارند پرسپولیس برای بار پنجم قهرمان لیگ برتر شود و این استرس در بازیکنان وجود دارد که نمی‌گذارند تیم ما قهرمان شود.

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: