کد خبر: ۸۷۵۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
تعداد بازدید: ۴۵۲
خطر از بیخ گوش هافبک استقلال گذشت؛ مصدومیت اسماعیلی به خیر گذشت.

خطر از بیخ گوش هافبک استقلال گذشت!به گزارش خبرداغ ، در شرایطی که فرشید اسماعیلی در نیمه دوم بازی با تراکتور وارد زمین شد بعد از چند دقیقه از زمین بیرون رفت و کسی متوجه نوع مصدومیت این بازیکن نشد.

 

ظاهرا شوت محکم بازیکنان تراکتور مستقیما به سر فرشید اسماعیلی اصابت کرد که هافبک تیم استقلال برای دقایقی تعادل خود را از دست داد. نوع مصدومیت اسماعیلی به شکلی بود که این بازیکن نتوانست به بازی ادامه بدهد و در نهایت تعویض شد.

 

دکتر مهدی سیاهپوش در خصوص مصدومیت فرشید اسماعیلی در جریان بازی با تراکتور اظهار داشت: در اواخر بازی شوت محکمی به سر فرشید اسماعیلی برخورد کرد که ما بالای سر این بازیکن حاضر شدیم چون شدت ضربه به حدی بود که حس کردیم این بازیکن ضربه مغزی شده است.

 

 او در ادامه گفت: در آن شرایط از مسئولان زمین و داور بازی خواستیم که برانکارد داخل زمین شود اما اجازه این کار را ندادند. خود داور بازی یک پزشک است و من تعجب کردم چرا اجازه نمی‌دهند برانکارد این بازیکن را از زمین خارج کند.

 

 سیاهپوش تصریح کرد: در آن شرایط وقتی اسماعیلی از زمین بدون برانکارد بیرون رفت تعادل نداشت و ما تصمیم داشتیم این بازیکن را با آمبولانس به بیمارستان بفرستیم ولی بعد از حدود 20 دقیقه شرایط جسمی وی بهتر شد.

 

 پزشک استقلال تاکید کرد: الان هم بعد از بازگشت به تهران باید این بازیکن را به بیمارستان ببریم و از سر او سی تی اسکن بگیریم ولی سوال من این است که اگر این بازیکن به سرنوشت پادووانی دچار می‌شد چه کسی پاسخگو بود؟ 

جام نیوز
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: