کد خبر: ۸۷۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۱۹۹
رییس مجلس شورای اسلامی ایجاد ممنوعیت و تحریم ارسال واکسن برای اسرا و زندانیان فلسطینی را از سوی صهیونیست‌ها را محکوم کرد.

اعتراض ایران به عدم واکسیناسیون اسرای فلسطینیبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: رییس مجلس شورای اسلامی ایجاد ممنوعیت و تحریم ارسال واکسن برای اسرا و زندانیان فلسطینی را از سوی صهیونیست‌ها را محکوم کرد.

 

محمد باقر قالیباف در نشست مجازی روسای کمیسیون‌های امنیت ملی و سیاست خارجی مجالس کشورهای حامی فلسطین:

* اینکه صهیونیست‌های اشغالگر و تروریسم در شرایط بحرانی ناشی از شیوع ویروس کووید۱۹، ارسال واکسن برای اسراء و زندانیان فلسطینی را ممنوع و تحریم می­‌کنند، فاجعه­ مضاعفی است که وجدان هر انسانی را با هر دین، مذهب و آئینی به درد می‌آورد.

* از رهبران مقاومت فلسطین و رؤسای کمیسیون‌های روابط خارجی و نمایندگان مجالس کشورهای دوست و برادر که با هدف تشریک مساعی و آگاهی بخشی در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، دعوت مجلس شورای اسلامی ایران را پذیرفته و در این نشست مجازی مشارکت کردند، قدردانی می‌کنم.

* دشمنان تلاش دارند از مسیر اعمال تحریم‌ها، اقدامات خودسرانه و یکجانبه، تهدید و تطمیع، وحدت امت اسلامی را هدف قرار دهند، گفت: بی‌تردید، در چنین شرایطی اهمیت موضوع فلسطین، ما نمایندگان مجالس کشورهای اسلامی و پارلمان‌های حامی فلسطین را بر آن داشت تا با تمرکز بر شعار«قدس محور وحدت‌ ما – باهم علیه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی»، برای حمایت از قبله اول مسلمین و قدس شریف به عنوان بخشی از هویت دینی مشترک مسلمانان، گرد هم آئیم و میثاقی دوباره ببندیم.

* امروز، همه ما مسئولیم و کمترین وظیفه انسانی و اسلامی ما این است که با صدای بلند فریاد برآوریم و صدای مظلومیت فلسطین را به گوش جهانیان برسانیم. محورِ آمریکایی – صهیونیستی، سناریویِ تجزیه کشورهای اسلامی منطقه را به موازات اخراج فلسطینی‌ها از سرزمین اجدادی آن‌ها و یهودی‌سازی و تخریب مسجدالاقصی دنبال می‌کند.

* خوشبختانه امروز ملت و مقاومت فلسطین، بیدار، سرزنده و بالنده است و اسیر این توطئه‌ها نخواهد شد. باور داریم که ملت فلسطین از حقوقِ حقه خود کوتاه نخواهد آمد و ما نیز وظیفه داریم از این روحیه مبارزه و مقاومت تا حد ممکن حمایت کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: