کد خبر: ۸۷۵۹۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۰
تعداد بازدید: ۱۳۹
بررسی موضوعی پرونده‌های ورودی به دیوان عدالت اداری در آذر ماه امسال نشان می‌دهد بیشترین موضوعات مورد شکایت مردم درباره «امور اداری، استخدامی و فرهنگی» و «کار و تامین اجتماعی» بوده است.

«امور اداری، استخدامی و فرهنگی» و «کار و تامین اجتماعی» بیشترین پرونده‌های ورودی به دیوان عدالت اداری در آذر ماه سال جاریبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، از ۱۳ هزار و ۹۴۸ پرونده وارده به شعب بدوی دیوان عدالت اداری در آذرماه سال جاری، بالغ بر ۴۵ درصد به "امور کار و تامین اجتماعی" و ۳۳ درصد به "امور اداری، استخدامی و فرهنگی" اختصاص داشته است.

به این ترتیب "امور کار و تامین اجتماعی" با ۶۲۷۵ پرونده و "امور اداری، استخدامی و فرهنگی" با ۴۶۳۰ پرونده، بیشترین شکایات مردمی به شعب بدوی دیوان عدالت اداری را در آذرماه سال جاری به خود اختصاص دادند.

گفتنی است طی دوره مورد اشاره، ۳۰۴۳ پرونده نیز در زمینه "امور اقتصادی، اراضی و شهرسازی" در شعب بدوی دیوان عدالت اداری تشکیل شده است.

این بررسی نشان می دهد موضوعات مرتبط با کار و تامین اجتماعی و امور اداری و استخدامی از طرفی بیشترین دغدغه مردمی را به خود اختصاص داده و از طرف دیگر دستگاه های متولی این موضوعات نیازمند اصلاح رویه برای پیشگیری از شکل‌گیری شکایات مردمی هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: