کد خبر: ۸۷۵۹۵۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
تعداد بازدید: ۲۲۷
مهدی قایدی امیدوار است برای نخستین بار در 4 دیدار متوالی برای استقلال گلزنی کند.

رکوردی ویژه در انتظار منجی استقلال در دربیبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه ، مهدی قایدی امیدوار است برای نخستین بار در 4 دیدار متوالی برای استقلال گلزنی کند.

 

استقلال و تراکتور فردا دوشنبه در دیداری فوق العاده حساس  که برای هر دو تیم حیاتی است، به مصاف هم می روند. استقلال در صورت پیروزی با 22 امتیاز به صدر جدول باز می گردد و تراکتور نیز در صورتی که برنده دیدار فردا باشد، می تواند هم امتیاز با استقلال و سپاهان، یه رده سوم صعود کند.

 

اما در بازی فردا، مهدی قایدی یکی از امیدهای استقلال برای گلزنی در برابر حریف تبریزی است. او که در لیگ بیستم تا پایان هفته هفتم در امر گلزنی ناکام مانده بود و باعث نگرانی هواداران تیمش نیز شده بود، در بازی با گل گهر سیرجان پایش به گلزنی باز شد و طلسم عدم گلزنی در لیگ جدید را شکست.

 

قایدی 22 ساله در بازی بعدی با آلومینیوم نیز موفق به گلزنی شد و در دیدار هفته گذشته و در شهرآورد بزرگ تهران، در دقیقه 93 موفق به گشودن دروازه پرسپولیس شد تا بتواند در 3 دیدار متوالی برای استقلال گلزنی کرده باشد.

 

نکته جالب اینکه قایدی در لیگ قبل نیز دوبار و در دو مقطع مختلف، موفق شده بود در سه دیدار متوالی برای استقلال گلزنی کند ولی در بازی چهارم روند گلزنی هایش قطع شد و نتوانست به رکورد گلزنی در چهار بازی به صورت پشت سر هم دست یابد.

 

باشوی کوچک در لیگ نوزدهم و در زمان حضور آندره آ استراماچونی در استقلال، طی هفته های دهم تا دوازدهم در سه دیدار متوالی موفق به باز کردن دروازه تیم های صنعت نفت، نساجی مازندران و سپاهان اصفهان شد ولی در گام چهارم کم آورد و در دیدار مقابل شهرخودرو در امر گلزنی ناکام ماند تا نتواند در چهارمین بازی متوالی برای استقلال گلزنی کند.

 

قایدی در انتهای فصل فوتبالی گذشته نیز، در 3 بازی متوالی گلزنی کرد. او ابتدا در هفته پایانی لیگ نوزدهم دهمین گل لیگ برتری اش را وارد دروازه شاهین بوشهر کرد، سپس در دیدار نیمه نهایی جام حذفی به زیبایی هر چه تمام تر دروازه پرسپولیس را باز کرد و سپس در بازی فینال موفق به گشودن دروازه تراکتور شد. اما در چهارمین بازی استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و در بازی با الشرطه عراق بود، نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

 

حالا قایدی امیدوار است در بازی فردا مقابل تراکتور دروازه این تیم را در لیگ برتر نیز باز کند تا پس از گلزنی برابر گل گهر، آلومینیوم و پرسپولیس، حالا برای چهارمین بازی متوالی دروازه رقیبان را باز کند.

 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: