کد خبر: ۸۷۵۹۴۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵
تعداد بازدید: ۱۷۰
علی مطهری به اظهارات اخیر حدادعادل در مورد انتخابات واکنشی انتقادآمیز نشان داد و گفت: «حاضرند به قیمت قهر اکثر مردم با انتخابات قدرت را به دست گیرند». حدادعادل اخیرا گفته بود که مسلما نظام سلطه راضی نیست که ما در انتخابات ۱۴۰۰ دولتی از جنس مجلس داشته باشیم و افزوده بود: «بعید نیست که مقداری ارز آزاد کنند یا قولش را بدهند یا با معادلات پولی ‌و ‌مالی بازی کنند و قیمت ارز و سکه پایین بیاید و مردم به یک سمت و سوی بروند».

واکنش علی مطهری به اظهارات حداد عادل: حاضرند به قیمت قهر اکثر مردم با انتخابات، قدرت را به دست گیرندبه گزارش خبرداغ به نقل از انتخاب، علی مطهری، نماینده تهران در مجلس دهم، در حساب شخصی خود در توییتر نوشت: «عجیب است که آقای حداد عادل نگران است که با کاهش قیمت ارز و بهبود معیشت مردم که نتیجه رفتن ترامپ و احتمال احیای برجام است، مردم با انتخابات آشتی کنند و در نتیجه نامزد مورد نظر ایشان رای نیاورد؛ یعنی حاضرند به قیمت قهر اکثر مردم با انتخابات قدرت را به دست گیرند.»

حدادعادل اخیرا گفته بود که مسلما نظام سلطه راضی نیست که ما در انتخابات ۱۴۰۰ دولتی از جنس مجلس داشته باشیم و افزوده بود: «بعید نیست که مقداری ارز آزاد کنند یا قولش را بدهند یا با معادلات پولی ‌و ‌مالی بازی کنند و قیمت ارز و سکه پایین بیاید و مردم به یک سمت و سوی بروند».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: