کد خبر: ۸۷۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۳
تعداد بازدید: ۴۵۷
حمید جاسمیان مدافع سال‌های دور تیم پرسپولیس امروز در تمرین تیم یحیی گل محمدی حضور یافت.

اولین کاپیتان پرسپولیس در کنار سیدجلال حسینیبه گزارش خبرداغ ، حمید جاسمیان اولین کاپیتان تیم پرسپولیس محسوب می‌شود. او‌ که سابقه‌ی بازی در‌شاهین آبادان و شاهین تهران را داشت، در نخستین سال تاسیس تیم فوتبال پرسپولیس با علی عبده و دکتر اکرامی به توافق رسید و به تیم پرسپولیس ملحق شد تا در نخستین بازی این تیم برابر دارایی که با پیروزی دو‌ هیچ سرخ‌ها به پایان رسید، بازوبند کاپیتانی را به بازو ببندد. جاسمیان با پرسپولیس توانست سه جام‌قهرمانی‌ را کسب کند و یکی از پر افتخار ترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود.


او در پست دفاع اخر برای قرمزها به میدان می‌رفت و اتفاقا با پرسپولیس نیز از فوتبال خداحافظی کرد. طرفداران آن موقع فوتبال ایران لقب «سیم خاردار» را به این بازیکن داده بودند که مدتی نیز سیدجلال حسینی با همین لقب در محافل فوتبالی مطرح شد.


جاسمیان امروز در ورزشگاه شهید کاظمی با یحیی گل محمدی، سید جلال حسینی، کمال کامیابی نیا و دیگر بازیکنان پرسپولیس خوش و بش کرد و برای موفقیت تیم پرسپولیس در دیدارهای آینده آرزوی موفقیت داشت. جاسمیان ۸۳ ساله است و یکی از معدود بازیکنان باقی مانده نسل اول پرسپولیس به حساب می‌آید؛ با آرزوی سلامتی برای این پیشکسوت ارزنده‌ی فوتبال ایران.

 

 
 
 
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: