کد خبر: ۸۷۵۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
تعداد بازدید: ۲۳۳
رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشورمان هفته ششم را هم پشت سر گذاشت و همه تیم‌های هر ۲ گروه با حضور مقتدرانه مقابل حریفان به دنبال حفظ جایگاه خود در جدول رده‌بندی هستند.

چپ‌پای مشهدی در انتظار آقای گلیبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه خراسان: رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشورمان هفته ششم را هم پشت سر گذاشت و همه تیم‌های هر 2 گروه با حضور مقتدرانه مقابل حریفان به دنبال حفظ جایگاه خود در جدول رده‌بندی هستند. بازیکنان مشهدی هم امسال در تیم‌های مختلف تقسیم شده‌اند و هر کدام به دنبال افتخارآفرینی هستند. یکی از این بازیکنان تا به اینجای کار توانسته با درخشش خود آقای گلی را از آن خود کند. همان بازیکن چپ‌پای فوتسال کشورمان که در یک دهه اخیر افتخارات زیادی را به ارمغان آورده است.

فوتسالیستی بی‌حاشیه که در انتخاب تیم‌هایش این نکته را مد نظر دارد. قدرت بهادری سال‌های زیادی در فوتسال حضور داشته و امسال شاگرد وحید شمسایی در گیتی‌پسند است و تاکنون هم 9 گل برای تیمش به ثمر رسانده و از همین ابتدای کار برای آقای گلی این فصل از مسابقات خیز برداشته. هرچند خودش بیشتر تمایل دارد در کار گروهی شرکت کند و نتیجه تیمی برایش مهمتر از آقای گلی است. اما این ظرفیت در قدرت بهادری وجود دارد که بتواند در زمره برترین گلزنان قرار گیرد. این فوتسالیست تاکنون در خیلی از تیم‌ها حضور داشته و حتی چند سالی هم لژیونر بوده اما بیشترین حضورش در تیم فرش‌آرای مشهد بوده که امسال از تیم شهرش جدا شده و قرار است با گیتی‌پسند به قهرمانی لیگ برتر برسد. به این بهانه گفت‌وگویی با این بازیکن چپ‌پا که نیم‌نگاهی به آقای گلی دارد، داشتیم که در ادامه تقدیم می‌شود.

انتظارات بالا

قدرت بهادری در گذشته هم سابقه بازی در شهر اصفهان را داشته و با نوع بازی تیم‌ها آشنایی دارد. اما امسال به تیمی پیوسته که از نظر امکانات، باشگاهی حرفه‌ای است و همیشه به دنبال این است که جزو بهترین تیم‌ها باشد. گیتی‌پسند در فصل پیش رو با به خدمت گرفتن وحید شمسایی به دنبال قهرمانی در لیگ برتر است که تاکنون هم صدرنشینی گروه اول را از آن خود کرده. بهادری در این باره می‌گوید: «باشگاه گیتی‌پسند از روزی که وارد فوتسال شده به دنبال قهرمانی است.

بهترین امکانات را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و به نوعی باشگاهی حرفه‌ای قلمداد می‌شود. از لحاظ تیمداری شرایط خوبی دارد. قبل از پیوستن به این تیم حرف‌ها و سخنانی علیه باشگاه می‌شنیدم اما از وقتی به این تیم پیوستم نظرم تغییر کرد و خدا را شکر الان شرایط خیلی خوبی داریم.» وی درباره شرایط تیم گیتی‌پسند و این‌که آیا امسال قهرمان لیگ می‌شود، افزود: «امسال به خاطر شرایط کرونا، چند ماه از فضای تمرین و مسابقه دور بودیم. برای همین بازی هفته‌های اول مسابقات زیاد جالب و رضایت‌بخش نبود و تیم‌ها هماهنگ نبودند. اما از هفته سوم به بعد شرایط تیم‌ها تغییر کرد و نتایج خوبی هم کسب کردند. توقع همه در اصفهان هم بالاست و انتظار قهرمانی از گیتی‌پسند دارند. الان هم صدرنشین گروه خودمان هستیم و این کار را برای ما سخت‌تر می‌کند. برای همین هر بازی حکم فینال را دارد و باید بهتر در میدان ظاهر شویم.»

اولویت موفقیت تیمی

این بازیکن مشهدی تا پایان هفته ششم مسابقات توانسته 9 گل به ثمر برساند و تا الان جزو آقای گل مسابقات است و اگر همین روند را دنبال کند چه بسا در پایان فصل بتواند به آقای گلی هم دست پیدا کند. او در این باره گفت: «خدا را شکر در 5 بازی که انجام دادیم در کار گروهی و انفرادی خوب ظاهر شدیم و توانستم 9 گل به ثمر برسانم. اما فردی نیستم که اولویت اولم آقای گلی در مسابقات باشد. زمان‌هایی که در تیم فرش‌آرای مشهد بودم خیلی راحت می‌توانستم به آقای گلی برسم اما در درجه اول ترجیح می‌دهم که تیم نتیجه بگیرد. بیشتر دنبال قهرمانی تیم خودم هستم.

حالا در کنار موفقیت تیم به آقای گلی هم دست پیدا کنم، خوشحال‌کننده است. تلاشم را می‌کنم که موفقیت‌های بیشتری به دست بیاورم.» بهادری در ادامه سخنان خود به سطح بازی‌های لیگ برتر فوتسال اشاره می‌کند: «چند سالی است مسابقات لیگ برتر فوتسال ایران خیلی سخت‌تر شده و بازی‌ها قابل پیش‌بینی نیست. شاید تا چند سال قبل اگر مقابل تیم قوی بازی داشتیم، از همان قبل بازی خیال باخت در سر داشتیم. اما الان این‌گونه نیست و تیم‌های قعر جدول هم مدعی هستند و مقابل هر تیمی زهردار ظاهر می‌شوند. این نشان‌دهنده سطح بالای فوتسال ایران است که پیشرفت خوبی تاکنون داشته است.

همه تیم‌ها از بازیکنان ملی‌پوش استفاده می‌کنند. حالا در این بین هر تیمی که از تجربه بیشتر برخوردار باشد، بهتر می‌تواند به موفقیت دست پیدا کند.» وی همچنین درباره بازی‌های تیم شهرش یعنی فرش‌آرا که تاکنون نتایج خوبی هم کسب کرده، خاطرنشان می‌کند: «تیم فرش‌آرای مشهد تا اینجای لیگ خیلی خوب ظاهر شده چراکه مرتضایی سرمربی تیم خیلی خوب می‌تواند با بازیکنان جوان کار کند و از جوانان به خوبی در مسابقات استفاده کند که تا الان هم خوب نتیجه گرفتند. اما در مرحله بعدی مسابقات خیلی سخت‌تر می‌شود و همیشه بازی‌های فرش‌آرا را دنبال می‌کنم.»

خداحافظی نکردم!

قدرت بهادری سال گذشته در تیم ملی فوتسال با حاشیه‌هایی روبه‌رو بود و به نوعی مدتی از تیم ملی فاصله گرفت که خیلی‌ها عنوان کرده بودند این بازیکن خداحافظی کرده اما خودش این مسئله را رد می‌کند و می‌گوید: «هیچ وقت از تیم ملی خداحافظی نکردم. در یک تورنمنتی که تیم ملی فوتسال ایران قرار بود حضور پیدا کند، ترجیح دادم در خدمت تیم ملی نباشم. شاید خیلی‌ها این مسئله را جور دیگر تفسیر کردند. البته یک صحبت‌هایی از سوی سرمربی تیم ملی مطرح شده بود که باعث ناراحتی من شد چراکه توقع نداشتم سرمربی تیم ملی درباره بازیکن چپ‌پای تیمش جوری دیگر صحبت کند. البته شاید منظورش در مصاحبه چیز دیگری بود ولی تصمیم گرفتم مدتی از تیم ملی دور باشم. حالا هم هر موقع نیاز باشد به تیم ملی برمی‌گردم.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: