کد خبر: ۸۷۵۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
تعداد بازدید: ۳۴۱
داستان قهر و دلخوری یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس پس از ۲ روز پایان یافت.

پایان قهر یحیی با احتمال برکناری رسول‌پناهبه گزارش خبرداغ به نقل از روزنامه خراسان: داستان قهر و دلخوری یحیی گل‌محمدی، سرمربی پرسپولیس پس از 2 روز پایان یافت. او که روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه در تمرین حضور نیافت پنج‌شنبه در محل تمرین سرخ‌ها حاضر شد و تیمش را تمرین داد. یحیی پس از تساوی در دربی و از دست دادن برد در ثانیه‌های پایانی بازی با استقلال مصاحبه‌ای آتشین علیه هیئت‌مدیره به خصوص مهدی رسول‌پناه، مدیرعامل سابق باشگاه انجام داد و به وزیر ورزش 48 ساعت مهلت داد تا تکلیف او را مشخص کند.

اولتیماتوم سرمربی پرسپولیس به وزیر ورزش باعث بهت خیلی‌ها شد اما در اقدامی عجیب کمتر رسانه‌ای به آن پرداخت و پس از آن هم قسمت دوم اظهارات رسول‌پناه که ظاهرا در آرشیو مانده بود در کمال تعجب دوباره منتشر شد که حرف‌های تازه‌تری در خود داشت و البته نکاتی مبهم درباره قراردادها و قهر و آشتی‌ها و تهدید‌های یحیی! با وجود پخش این قسمت از اظهارات رسول‌پناه باز هم فشار رسانه‌های متمایل به پرسپولیس به سمت و سوی برکناری مدیرعامل سابق و عضو هیئت‌مدیره رفت و حالا خبر می‌رسد با بازگشت یحیی به تمرین دوران حضور رسول‌پناه هم در باشگاه پرسپولیس رو به پایان است و حتی از مصطفی قنبرپور به عنوان گزینه احتمالی او یاد می‌شود. البته روز گذشته رسانه‌ها از انصراف علی رغبتی از حضور در هیئت‌مدیره پرسپولیس هم خبر دادند که اگر استعفای او پذیرفته شود دوباره هیئت‌مدیره پرسپولیس از اکثریت خواهد افتاد.

گل‌محمدی در حالی به تمرین برگشت که بخشی از اظهارات منتشرنشده رسول‌پناه که رسانه‌ای شد، به صراحت پرده از رفتارهای غیرحرفه‌ای سرمربی تیم برای افزایش دستمزدش با تهدید به استعفا برمی‌دارد. با این حال سرمربی پرسپولیس با عقب‌نشینی آشکار سر تمرین رفت و در توجیه رفتارها و اظهارات چند روز پیش خود گفت: «همانطور که اهالی فوتبال می‌دانند هرگز به دنبال ایجاد حاشیه نیستم و تلاش می‌کنم از این موضوعات دور باشم اما در ماه‌های گذشته اتفاقاتی رخ داد که همه در جریان آن هستند. از قبل با توجه به برخی اتفاقات خواسته‌های خود را مطرح کردم که به هر دلیل اتفاقی رخ نداد و بعد از دربی هم به دنبال ایجاد تنش نبودم زیرا سلسله‌مراتب را می‌دانم. حقیقتا شأن من از بین رفته بود و انتظاراتی هم داشتم.

از طرفی قصد نداشتم در کار آقای مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش‌وجوانان دخالت کنم.» گل‌محمدی گفت: «حرف من یک درخواست دوستانه بود و از ایشان به عنوان متولی و بزرگ‌تر ورزش کشور انتظاراتی داشتم‌. خواستم اگر صلاح می‌دانند به موضوعات و حواشی پیش‌آمده ورود کنند تا این مشکلات ریشه‌کن شود و شأن و حرمت بنده و برخی دیگر که به آن‌ها کم‌‌لطفی شد، حفظ شود چون واقعا اذیت شدیم. به هر حال در ویدیوهای منتشرشده کاملا مشخص است به بنده و خیلی‌ها توهین‌هایی صورت گرفته و این موضوع به صورت طبیعی باعث ناراحتی بنده شد. امیدوارم دیگر ویدیوها به‌خاطر حفظ حرمت بازیکنان تاریخ‌ساز تیم پخش نشود. در آن نشست خبری هم تحت فشار بودم. پس از مدت‌ها صبوری، ناراحتی خود را بروز دادم زیرا حقیقتا منتظر بودم زودتر از اینها مشکل حل شود.»

بازگشت یحیی به تمرین در آستانه بازی حساس این تیم با فولاد با یک خبر خوش از سوی او همراه بود وکام سرخ‌ها را شیرین‌تر هم کرد. پیش از شروع رسمی تمرین، یحیی گل‌محمدی به بازیکنان این تیم اعلام کرد در روزهای آتی شرایط پرداخت پاداش آسیایی به این باشگاه و بازیکنان فراهم خواهد شد تا روحیه آن‌ها را برای جدال حساس مقابل شاگردان جواد نکونام بالا ببرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: