کد خبر: ۸۷۵۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹
تعداد بازدید: ۱۸۵
معزی:
معاون دفتر رئیس جمهوری با انتقاد از برخی رسانه‌ها به دلیل انتشار مطالبی درباره علل افزایش نرخ ارز در کشور با بیان اینکه «برخی رسانه‌های انقلابی! در ‎تحریف آشکار حقیقت، افزایش نرخ ارز را معلول تصمیم دولت می‌دانند و نه ‎تحریم دشمن»، گفت: جعلِ واقعیتی "تحمیلی" به تصمیمی "دولتی"، آشکارترین بروز جریان ‎تحریف است.

برخی رسانه‌های انقلابی در ‎تحریف آشکار حقیقت، افزایش نرخ ارز را معلول تصمیم دولت می‌دانند و نه ‎تحریم دشمنبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علیرضا معزی در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: ‌زمانی که ضد ایرانی‌ترین وزرای خارجه آمریکا می‌کوشد از توفیقش در ‎فشار حداکثری و ممانعت از دستیابی ایران به ده‌ها میلیارد دلار دارایی‌اش بگوید، برخی رسانه‌های انقلابی! در ‎تحریف آشکار حقیقت، افزایش نرخ ارز را معلول تصمیم دولت می‌دانند و نه ‎تحریم دشمن.

‌‎روحانی به روشنی می‌گوید با دستیابی بانک مرکزی به منابعش، همان منابعی که بر اثر تحریم از ایران دریغ شده، می‌توان نرخ غیر واقعی ارز را کاهش داد و دولت تصمیم دارد با تلاش برای ‎رفع تحریم، قیمت‌های غیر واقعی را فرو بریزد.

‌ابتدایی‌ترین تأثیر ‎تحریم، فقدان دسترسی بانک مرکزی به منابع ارزی است و طبیعی‌ترین پیامد آن هم، بر هم خوردن تعادل در عرضه و تقاضا و افزایش نرخ ارز است. جعلِ واقعیتی "تحمیلی" به تصمیمی "دولتی"، آشکارترین بروز جریان ‎تحریف است.

‌روشن است که برای پروژه‌های کوتاه‌مدت سیاسی به روایتی نیاز دارند که در آن تاریخی‌ترین فشار و ‎تحریم ضد ایرانی، سانسور شده باشد و همه چیز به تصمیم و عملکرد دولت و رییس‌جمهور محدود شده باشد اما نتیجه، چیزی جز تطهیر دشمن نخواهد بود.

‌حیرت‌ که برخی، به آنجا رسیده‌اند که از پاک کردن دست‌های آلوده‌ی تحریم‌کنندگان هم اکراه ندارند. این چند ماه هم می‌گذرد اما با این تکاپو برای تطهیر دشمن!، چگونه قادر خواهند بود افکار عمومی را با آن شعارهای همیشگی همراه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
0
دقيقا وقتى قيمت دلار و طلا شروع به پايين آمدن ميكنه يك مسئول يك سخنرانى ويا مصاحبه ميكنه و قيمت بالا ميره يعنى كاملا. هدايت شده ست
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: