کد خبر: ۸۷۵۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۷
تعداد بازدید: ۲۱۳
امیر سرتیپ نصیرزاده:
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی در مراسم تودیع و معارفه ارشد نظامی ارتش در بوشهر با بیان اینکه در بالاترین سطح از آمادگی بازدارندگی دفاعی هستیم، گفت: جنگ‌طلب نیستیم، ولی به دشمن اجازه تهدید و تعدی نخواهیم داد.

به دشمن اجازه تهدید و تعدی نخواهیم دادبه گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در آئین تکریم و معارفه فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر و ارشد نطامی ارتش در بوشهر گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در بالاترین میزان آمادگی قرار دارند.

وی با اشاره به اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در زمینه‌های مختلف افزود: نیروی هوایی ما امروز در سطح بالایی از قدرت، توانایی و بازدارندگی دفاعی قرار دارد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه اجازه هیچ تعدی و تهدید به دشمنان نمی‌دهیم، عنوان کرد: جنگ‌طلب نیستیم، ولی به دشمن اجازه تهدید و تعدی هم نخواهیم داد.

امیر سرتیپ نصیرزاده با اشاره به اینکه خلبانان تیزپرواز نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران بارها، مدعیان قدرت را تحقیر کرده‌اند، افزود: دشمن از توانمندی و قدرت رزمندگان و نیروهای مسلح برآورد غلطی دارد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تاکید کرد: نیروهای مسلح با قدرت و آمادگی دفاعی بالا، حتی اجازه فکر تعدی و تهدید به دشمن نمی‌دهند چراکه هرگونه تجاوز با پاسخ کوبنده مواجه می‌شود.

در این آیین امیر سرتیپ دوم خلبان نعمت‌الله صدوقی به عنوان فرمانده پایگاه شکاری شهید یاسینی و ارشد نظامی ارتش در بوشهر معرفی و از خدمات امیر علی‌اکبر طالب‌زاده فرمانده پیشین این پایگاه قدردانی شد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم امیر طالب‌زاده را به عنوان معاون عملیات نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران معرفی کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: