کد خبر: ۸۷۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۷
تعداد بازدید: ۲۶۴
امیر سرتیپ دادس مطرح کرد:
جانشین فرمانده کل ارتش گفت: ناو موشک‌انداز «زره» نسبت به ناوهای موشک‌اندازی که در گذشته طراحی و ساخته شده از قابلیت عملیاتی بالاتری برخوردار است.

«زره»، قابلیت بالاتری نسبت به ناوهای موشک انداز قبلی داردبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، امیر سرتیپ محمدحسین دادرس در خصوص الحاق تجهیزات دریایی جدید به ناوگان نیروی دریایی اظهار کرد: ناو موشک انداز «زره» نسبت به ناوهای موشک‌اندازی که در گذشته طراحی و ساخته شده از قابلیت عملیاتی بالاتری برخوردار است.

وی ضمن تشریح اقدام ارزشمند نیروی دریایی در تغییر کاربری شناور تجاری ناو بندر مکران برای پشتیبانی و حضور مستمر در آبهای آزاد و اقیانوس ها گفت: امروز ارتش در تمامی عرصه‌ها آماده است و توان لازم را جهت پاسخگویی به دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را دارد و تجهیزاتی که اخیراً الحاق شده‌اند، بر اقتدار دریایی ما می‌افزایند.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ارتش در حوزه هواپیمایی تلاش فزاینده‌ای داشته و به یشرفت‌های قابل توجهی دست یافته است، افزود: ما در حوزه پهپادی، موشکی، عرصه دریا و پدافند آمادگی بسیار بالایی داریم و همواره به دنبال افزایش توان در عرصه‌های مختلف هستیم.

امیر سرتیپ دادرس با اشاره به تمرین گسترده پهپادی ارتش که اخیراً در سمنان برگزار شد، گفت: به کارگیری صد‌ها پهپاد در این رزمایش بیانگر توان پهپادی و حرکت بر لبه دانش روز دنیا بود. آنچه که مشاهده شد، یک چارچوب قابل ارائه در محل استقرار پهپادها بود، در حالی که باطن آن متفاوت تر و بسیار مستحکم و مطابق با نیازهای شناسایی و عملیاتی است.

وی خاطر نشان کرد: همه سامانه‌های پهپادی ما آماده اجرای مأموریت در مناطق دوردست هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: